Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

S03EP03...

Hm, tyckte det kom igång bra på EP02 så faller dom tillbaka lite igen...

Frågan är bara vad som finns i lådan?.. Vettifan om det är grabbens eller Saharas huvud... Tror han skulle bli mer chockad isåfall..

Hur vet du att det var ett huvud? Eller tror du bara? För den bästa bilden jag fick, så såg man något sticka ut, men det såg inte ut som ett huvud.

Hur som helst känns det redan uttjatat, dom skulle slutat med S2 när det var som bäst. Får se om det håller ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som märkte att först när Lincoln ger scofield kortet så har Sara hår framför ögonen men sen när scofield tittar på kortet har hon inget hår.

Titta runt vid 5:39

Stämmer bra det: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/ooyya8qipnib.jpg

Mycket bra avsnitt, tycker absolut inte att det var dumt att köra på en tredje säsong.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vilka tabbar där e i säsong 3 änsålänge :) det med vattnet, och sen nu detta med fotot.. :wub: och det är såna små, simpla saker som egentligen inte är några svåra saker att hålla..

tycker det är grymt med en till säsong.. men efter detta så borde dom lägga ner.. vill inte ha mer.. som lost (w00t)

i lådan tror jag det är något helt annat? tror inte ens där e en kropps del från sara eller L.J.. tror det är något annat.. annars skulle han bli mer chockad

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

S03EP03...

Hm, tyckte det kom igång bra på EP02 så faller dom tillbaka lite igen...

Frågan är bara vad som finns i lådan?.. Vettifan om det är grabbens eller Saharas huvud... Tror han skulle bli mer chockad isåfall..

Hehe, tänkte också på att det skulle vara ett huvud.

:wub: Det är vad jag tror Lincoln förväntade sig själv också. Han hoppades nog mest på att det var Sarahs, han vill nog hellre ha sin son levande.

Nej, men det är intressant...

Undrar vad Lincoln kommer göra med Sucre. Han ramlade ju bara tillbaka. Han kanske hjälper till till slut i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sarahs skådespelare medverkar inte längre i serien, så hennes karaktär kommer nog dö inom en snar framtid. Kanske kommer beviset redan i nästa avsnitt.

Enligt IMDb

så är Sarahs skådespelare bara mammaledig och kommer att dyka upp i avsnitt fem eller sex.

Är det bara påhitt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt IMDb

så är Sarahs skådespelare bara mammaledig och kommer att dyka upp i avsnitt fem eller sex.

Är det bara påhitt?

Kanske inte, jag skulle gärna se att hon återvänder.

"OK, now you worrywarts have something to wring your hands about: The Ausiello Report has just learned that after giving birth, Sarah Wayne Callies is not returning to Prison Break after all."

Mmm

Men nu när jag tittar på länken så ser jag att det är en blog... och verkar vara mer en teori baserat på egna tankar än fakta.

Jaja, jag ser gärna att hon kommer tillbaka så att Sarah och Michael kan leva lyckliga i alla sina dagar. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...