Jump to content

Msn topicen.


VickeX
 Share

Recommended Posts

Råkade trycka på något jävla "paket". ;)

Nu kommer det automatiskt upp fula bakgrunder

på alla fönster, hur får jag bort det?

Klicka på Bakgrundsfliken (motivbilden).

Klicka på Mina Bakgrunder.

Välj MSN Messenger(orginal) eller Inga(blank) och klicka sen i Standardbakgrund.

Nu kommer alla dina bakgrunder ha samma bakgrund.

Det gäller samma med ramfärger.. Välj en färg och klicka på Standardfärg och alla ramar kommer byta till den färgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag har laddat ner Windows Live Messenger 8.0 BETA från www.msn.se och jag får bara ett felmeddelande när jag ska logga in. Det står att det kan vara något fel på min internetanslutning och när jag felsöker så kommer den bara till DNS där den stannar...

Vad är felet? Jag har testat att stänga av min brandvägg, men det är ingen skillnad...

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har laddat ner Windows Live Messenger 8.0 BETA från www.msn.se och jag får bara ett felmeddelande när jag ska logga in. Det står att det kan vara något fel på min internetanslutning och när jag felsöker så kommer den bara till DNS där den stannar...

Vad är felet? Jag har testat att stänga av min brandvägg, men det är ingen skillnad...

det är nog ett tillfälligt fel... annars gå till msn.se och tryck på "Ny Messengerbeta!" och gör om det igen...

Redigerad av alexzander
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...