Jump to content

Msn topicen.


VickeX
 Share

Recommended Posts

.kan man på något vis få msn att memorera vart huvudfönstret ska vara?

varje gång jag startar datorn så öppnas huvudfönstret på ett annat ställe än där jag lämnade det :ph34r:

väldigt jobbigt/tråkigt att behöva justera in det till sin vanliga plats hela tiden..

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jo, jag vet, gammal tråd.

Men jag behöver hjälp.

Jag satt och snackade med en kille igår, han sa att han fått min address från dig Bullet (gav du någon min address?).

Iaf. så frågade han om mitt favoritlag i fotboll, då svarade jag som det var.

Sedan pratade vi lite, och efter ett tag gick han offline, kort därefter så stog det att jag hade loggats in på msn från en annan dator och att jag skulle trycka på meddelandet om jag ville logga in igen, jag tröck givetvis där men jag loggades inte in utan istället kom en ruta där det stog att jag hade angett fel användarnamn och lösenord.

Då tänkte jag bara att det var fel på msn sedan sket jag i det, idag så var det likandant, då tänkte jag att jag kanske kan byta lösen så kan jag logga in igen.

Men jag kunde inte ändra lösen för att jag var tvungen att besvara en hemlig fråga, och det är inte samma hemliga fråga som jag angav när jag skapade mitt konto.

Så nu vet jag inte vad jag ska göra, förmodligen lyckades han knäcka mitt lösenord hur fan det nu gick till, och min hemliga fråga var just vilket mit favoritlag var.

Någon som vet om jag kan "blocka" mitt konto så att han inte sitter och skriver massa skit till mina kompisar om det nu är så att han har hackat det :/.

Läste igenom konversationsloggen, Bullet, han säger att det är han som jag lånade ut ett cs acc till, gav du den killen min msn ?

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag vet, gammal tråd.

Men jag behöver hjälp.

Jag satt och snackade med en kille igår, han sa att han fått min address från dig Bullet (gav du någon min address?).

Iaf. så frågade han om mitt favoritlag i fotboll, då svarade jag som det var.

Sedan pratade vi lite, och efter ett tag gick han offline, kort därefter så stog det att jag hade loggats in på msn från en annan dator och att jag skulle trycka på meddelandet om jag ville logga in igen, jag tröck givetvis där men jag loggades inte in utan istället kom en ruta där det stog att jag hade angett fel användarnamn och lösenord.

Då tänkte jag bara att det var fel på msn sedan sket jag i det, idag så var det likandant, då tänkte jag att jag kanske kan byta lösen så kan jag logga in igen.

Men jag kunde inte ändra lösen för att jag var tvungen att besvara en hemlig fråga, och det är inte samma hemliga fråga som jag angav när jag skapade mitt konto.

Så nu vet jag inte vad jag ska göra, förmodligen lyckades han knäcka mitt lösenord hur fan det nu gick till, och min hemliga fråga var just vilket mit favoritlag var.

Någon som vet om jag kan "blocka" mitt konto så att han inte sitter och skriver massa skit till mina kompisar om det nu är så att han har hackat det :/.

Läste igenom konversationsloggen, Bullet, han säger att det är han som jag lånade ut ett cs acc till, gav du den killen min msn ?

Han behöver inte kunna lösenordet, han behöver bara kunna svaret på frågan för att kunna byta lösenord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antigen att du:

1.) Har för liten kuk

2.) Slickar henne för dåligt.

3.) Väjer datorn framför henne.

4.) Sprider hennes bilder på henne på DC.

5.) var så tråkig, så hon somnade.

6.) vägrade sova över hos henne, när hon beställt pizza och hyrt filmer.

7.) sa att hon var tjock och hade små bröst.

Haha :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, nu har jag då alltså lyckats med att få tillbaka mitt msnaccount från han som hackade mig, hur ändrar jag nu lösen ?

Kommer inte ihåg vart man gör det :">

Äsch, jag hittade själv, bry er inte om mig.

Nu kan jag fira min födelsedag i lugn och ro ^_^

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har upptäckte en sak, jag satte mig vid andra datorn och hoppades att det bara var lustigt vid den här datorn.

Där borta står det i felmeddelandet att tjänsten inte är tillgänglig just nu, kan det vara så att det är på det viset ?

Att det bara står fel vid den här datorn ?

MSN har krånglat för rätt så många av mina kontakter, och även mig. Den loggar ut, och när man felsöker hittas inget fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antigen att du:

1.) Har för liten kuk

2.) Slickar henne för dåligt.

3.) Väjer datorn framför henne.

4.) Sprider hennes bilder på henne på DC.

5.) var så tråkig, så hon somnade.

6.) vägrade sova över hos henne, när hon beställt pizza och hyrt filmer.

7.) sa att hon var tjock och hade små bröst.

Nu blev jag ju ledsen!!! JAG VILLE JU SOVA ÖVER MEN !!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...