Jump to content

Msn topicen.


VickeX
 Share

Recommended Posts

Jag må va lat men.. kan någon snäll själ slänga upp en länk där man kan få tag på ett MSN-plug in till Winamp? Då får ni en blöt kyss.

http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=144872

http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=146433

http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=145060

@ GTANörden: Vilken bild format är det du försöker lägga till som smiley? Testa att lägga en GIF som smiley istället.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Tux : jag har testat alla olika men den säger ändå så  ^_^

Hmm... det är väl inte BMP fil? eller nån Kass GIF kvalite bild?, eller jpg?

Testa att lägga till denna som Smiley... punk_668560_0.png

Om det funkar att lägga till denna så är det fel på din bild som du försöker lägga upp. Om inte denna heller funkar så vet jag inte :lol: .

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... det är väl inte BMP fil? eller nån Kass GIF kvalite bild?, eller jpg?

Testa att lägga till denna som Smiley... punk_668560_0.png

Om det funkar att lägga till denna så är det fel på din bild som du försöker lägga upp. Om inte denna heller funkar så vet jag inte  :lol: .

*Funkar Tack för hjälpen ändå tux! ^_^:lol:

Redigerad av GTA NÖRDEN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett litet problem. En av mina kontakter på msn finns i två grupper. Har försökt att ta bort den ena av dessa men då försvinner båda kontakterna. Lägger jag till honom så addas en i den rätta gruppen, men efter ett litet tag så ligger det helt plötsligt en dubblett av honom i två grupper igen. Går det att fixa det här?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett litet problem. En av mina kontakter på msn finns i två grupper. Har försökt att ta bort den ena av dessa men då försvinner båda kontakterna. Lägger jag till honom så addas en i den rätta gruppen, men efter ett litet tag så ligger det helt plötsligt en dubblett av honom i två grupper igen. Går det att fixa det här?

Testa att ta bort en av grupperna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett litet problem. En av mina kontakter på msn finns i två grupper. Har försökt att ta bort den ena av dessa men då försvinner båda kontakterna. Lägger jag till honom så addas en i den rätta gruppen, men efter ett litet tag så ligger det helt plötsligt en dubblett av honom i två grupper igen. Går det att fixa det här?

De dära undrar jag ochså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ominstallera?

Till 7.5?

Jag vet ju inte vart han fick tag i de B)

Och jag har fått ett sånt dära "Mail" men de funkar inte längre.

När jag försöker logga in kommer följade text upp.

Det Passport-kontot som användes för inloggning har inte behöringhet för den hära betaversionen av messanger 81003cc

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du menar att det finns en knapp, menar du då fliken där man kan markera Dölj?

Men när man trycker upp det här fältet där man kan byta visningsbild så finns det där en knapp som det står 'Remove' på. Ja jag kör på engelska men, ja du vet ju vad det menas. Och när man trycker på den knappen försvinner bilderna. Och när man klickat ner visningsbild-fältet och klickar upp det igen så har bilderna kommit tillbaka. Kan man då alltså ta bort dom för evigt?

Jag har BETAversionen 8.0 men jag tror faktiskt inte det är så mycket skillnad på det och 7.5.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...