Jump to content

Msn topicen.


VickeX
 Share

Recommended Posts

Men när man trycker upp det här fältet där man kan byta visningsbild så finns det där en knapp som det står 'Remove' på. Ja jag kör på engelska men, ja du vet ju vad det menas. Och när man trycker på den knappen försvinner bilderna. Och när man klickat ner visningsbild-fältet och klickar upp det igen så har bilderna kommit tillbaka. Kan man då alltså ta bort dom för evigt?

Jag har BETAversionen 8.0 men jag tror faktiskt inte det är så mycket skillnad på det och 7.5.

När jag väljer att dölja visningsbilderna så gör den det tills jag väljer att visa dem igen. (7.5)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men när man trycker upp det här fältet där man kan byta visningsbild så finns det där en knapp som det står 'Remove' på. Ja jag kör på engelska men, ja du vet ju vad det menas. Och när man trycker på den knappen försvinner bilderna. Och när man klickat ner visningsbild-fältet och klickar upp det igen så har bilderna kommit tillbaka. Kan man då alltså ta bort dom för evigt?

Jag har BETAversionen 8.0 men jag tror faktiskt inte det är så mycket skillnad på det och 7.5.

GTA du skulle kört på svenska för övrigt funkar de för mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehu... Tråduppdragning! Men jag håler mig till ämnet. Har en liten fråga. Finns det något program som gör att man kan ta andras visningsbilder? Typ om någon har en bild så kan man tau den från honom/henne. Bra om man vill ha en bild på en tjej eller nåt.

Det ska gå men du får den i det förmatet som den är i visningsrutan, dvs. jätteliten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som vet om man kan logga in som offline? Om man typ bara vill kolla vilka som är inne, men inte vill ha en massa folk som tjatar direkt. Man kan ju logga in och sedan välja statusen "visa som offline", men då ser ju ändå alla att man loggar in. Går det inte att välja den statusen innan man loggar in? Typ "logga in som offline", eller nåt? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som vet om man kan logga in som offline? Om man typ bara vill kolla vilka som är inne, men inte vill ha en massa folk som tjatar direkt. Man kan ju logga in och sedan välja statusen "visa som offline", men då ser ju ändå alla att man loggar in. Går det inte att välja den statusen innan man loggar in? Typ "logga in som offline", eller nåt? ;)

Det går absolut. Du väljer bara visa som offline där du väljer mail som du vill logga in med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej..?! "kan jag få den där bilden på dig?" Nej. det går inte.. Det värkar ju lixom bara lite misstänksamt då.

Värm upp henne först, säg hur söt eller snygg hon är. Har du tur så är hon en som tycker hon är ful, då kan du övertyga henne om att hon inte är det. Sen grädde på pannkaka kan du fråga om hennes bild.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Värm upp henne först, säg hur söt eller snygg hon är. Har du tur så är hon en som tycker hon är ful, då kan du övertyga henne om att hon inte är det. Sen grädde på pannkaka kan du fråga om hennes bild.

Ja jag älskar när de är skälvkritiska. ;)

Jo men det är sant... hos vissa. Andra kanske inte känner henne så pass bra att man frågar om en bild...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej..?! "kan jag få den där bilden på dig?" Nej. det går inte.. Det värkar ju lixom bara lite misstänksamt då.

Men, dude... Om man är kär i någon är det väl ett ganska bra drag att fråga om hennes bild? >_< Förstår inte varför det skulle vara misstänksamt att fråga om någons bild, btw. Jag frågar ofta om folks bilder utan att vara kär i dem. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...