Jump to content

Msn topicen.


VickeX
 Share

Recommended Posts

En kompis skickade en liten film och när jag sen skulle öppna den så stod det något i stil med "filen kommer inte öppnas i syfte att skydda datorn". Jätte snällt av dig! :)

Vad ska jag ändra för att det ska fungera?

Om man trycker på länken i msn-rutan så blir det så. Man måste hitta filen och trycka på den... alltså där filen hamnar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kompis skickade en liten film och när jag sen skulle öppna den så stod det något i stil med "filen kommer inte öppnas i syfte att skydda datorn". Jätte snällt av dig! :)

Vad ska jag ändra för att det ska fungera?

Du måste gå och öppna den manuellt.. Råkar du trycka på den i msn av misstag, tryck inte på OK! Filen har inte tagits bort än.. Gå in i Mottagna Filer mappen och kopiera / klistra in filmen.. sen kan du trycka på ok i msn..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BILD PÅ DITT MSN-FÖNSTER

Om ni har patchat MSN på något speciellt sätt kan ni väl posta det och säga vad det är för grejer.

Provade A-patch nu för att slimma det lite, eventuellt tog jag bort lite för mycket grejer. Här:

Edit: Ernest Hemingway och Fidel Castro på min bild :)

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar menyn till vänster, där jag kan ha alla konversationer. Så man slipper massa MSN fönster, bara att klicka på ett namn så kommer det upp istället.

MSN 7.5 och MSN Plus.

Hur får man bort reklamen och sökfunktionen på kontaklistan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar menyn till vänster, där jag kan ha alla konversationer. Så man slipper massa MSN fönster, bara att klicka på ett namn så kommer det upp istället.

Stooora bilder.

MSN 7.5 och MSN Plus.

Hur får man bort reklamen och sökfunktionen på kontaklistan?

Mess.be patch eller a-patch.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Messenger Plus! Skulle jag tro, jag kör också sådär nu.

Stell: Snyggt cencurerat, man ser precis vad det står :ermm:

Det tar väl inte bort reklamen?

Eller det kanske gör det, men det är bloatware ändå. Massor av jobbiga funktioner.

Nåja, glömde bild på konversationsrutan. Här kommer den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får man färg på sitt namn på msn? :ermm:

Ärrtvå: 55 kontakter från gtasajten! :( det var mycket.... nog fler än jag har sammanlagt! :P

Färg på namnet är msn plus, skitprogram som några tycks gilla.

55 kontaker, jo. Jag snackar nog med kanske 10 av dom. Vet inte varför jag har så många, men så är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...