Jump to content

Msn topicen.


VickeX
 Share

Recommended Posts

När jag ska ta bort saker ifrån papperskorgen på Hotmail så går det inte...det kommer upp en avlång ruta där det står "ett fel har uppstått"

Ska fixa bild..

Edit: Det blir ingen bild...jag hittade ingen upploadingsida där man kan ladda upp en bmp bild på 1.69mb... :'(

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni behöver downgrader-patchen också. Finns på mess.be där man tankade betan.

Ja det är bara det att jag tankat patchen =) Sen så står det på den där lilla röda cirkeln med 13 : Proxy running ready to log in. Men likförbannat kommer den där jävla id rutan upp.

Löste sig nu, men måste man ha den där jälva popuprutan uppe hela tiden för att inte loggas ut? Eller kan man ta bort den på något vis?

Redigerad av Explosiv Anka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är bara det att jag tankat patchen =) Sen så står det på den där lilla röda cirkeln med 13 : Proxy running ready to log in. Men likförbannat kommer den där jävla id rutan upp.

Löste sig nu, men måste man ha den där jälva popuprutan uppe hela tiden för att inte loggas ut? Eller kan man ta bort den på något vis?

Du måste nog ha den, men det är inte tänkt att man ska använda msg 8 än ju, det är bara en beta. Tycker bara den var kass och klumpig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...