Jump to content

Biltråden


Add3
 Share

Recommended Posts

Citerar mig själv, orkar inte översätta.

Life is so unfair. I've found this rust-free 1978 Ford LTD II for practically nothing. The problem with it is that it starts, runs and then dies. Flawless otherwise. Why can't I buy it? 'cause I have to sell my Volvo to make space for it first, and the Volvo isnt ready to be sold yet. Just look at it, looks hella clean.

47095_20110811200833.jpg

47095_20110811200855.jpg

FML :-X

HURR, vill ha! Den är så sjukt ball. Hade jag haft den hade jag tvättat & städat den varje helg. Så otroligt häftig bil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Vad kan detta vara för bil? Jag hittade den när jag var ute och åkte i Los Angeles i Google Earth!

post-6544-0-82841800-1314750279.jpg

Gick tyvärr inte att få en annan vinkel. Den försvinnner spårlöst om man åker närmare (de åkte nog på just den platsen och fotade under två separata dagar). Jag tycker den är snygg!

I'd say it's a Porsche!

911 kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

Real nice, gratulerar till en fin vagn!

--

Själv åker jag cirka fyrtio år äldre Volvo. Här står den och ser elegant (:lol:) ut i parkeringsgaraget på jobbet.

img0248ew_1231840_0.jpg

Haha mina medarbetare måste vrida sig av garv varje morgon när jag kommer i kostym och rock i det där eländet.

Sluta, den är ju sjukt schtek. Om du någonsin vill sälja den för en billig peng så hör av dig till mig.

#hipp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Real nice, gratulerar till en fin vagn!

--

Själv åker jag cirka fyrtio år äldre Volvo. Här står den och ser elegant (:lol:) ut i parkeringsgaraget på jobbet.

Haha mina medarbetare måste vrida sig av garv varje morgon när jag kommer i kostym och rock i det där eländet.

Du måste ha världens tråkigaste jobbarkompisar. Den där är ju otroligt häftig och säregen. Ser ut som att det kan bli lite kallt dock. ;)

--

När jag ändå är här; kan någon identifiera den röda i den här sketchen, 0:16 och framåt:

En sån vill jag ha. :yes:

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...