Jump to content

Funnylin stiger ner


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 218
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej... Jag håller med till inte ens en procent.

Om det vore så, så kan man ju fråga sig varför det finns en allmän, spel, musik, film & grafik del i forumet, samt "gta-liknande spel" där man kan snacka driver, true crime, mafia, streets of LA och the getaway.

Och om jag inte minns helt fel så finns det väll två klistrade trådar i spel-avdelningen där man på en kan snacka CS och den andra Battlefield.

Tänkt dig att det är Gtasajtens forum men det finns fler delar med andra spel än GTA (och då räknar man inte med modding eller allmänt gtasnack för det är inte spel, right!)

Får en att tänka va!? så innan du skriver sånan saker till någon annan, så ta en titt på hur många som värkligen hänger på GTA-delarna!

Det är precis som KalleR skrev, folk tappar intresse efter releasen.

Det jag menar är inte att det är förbjudet att tappa intresse för ett gta-spel efter men har spelat groteskt mycket. och om man tappar intresse så ska man sticka här ifrån. det som jag tycker är knäppt det är folk som reggar sig på ett forum för att inte disskutera gta.

anledningen till varför jag tror det finns allmänt, spel, musik, film & grafik etc. är för att man inte ska tröttna på forumet lika mycket. där man kan ha lite småkul som topicar "dagens lol" m.m. men jag tror därimot inte att det finns för att folk ska regga sig och bara hänga där.

tror att mr. hultan kommer lägga en komentar ang. det här då kanske han kan svara på tanken kring underforumen.

nu tänker jag inte skriva mer i denna topic eftersom mina inlägg här har ingenting med funnylins avgång som moderator.

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag menar är inte att det är förbjudet att tappa intresse för ett gta-spel efter men har spelat groteskt mycket. och om man tappar intresse så ska man sticka här ifrån. det som jag tycker är knäppt det är folk som reggar sig på ett forum för att inte disskutera gta.

anledningen till varför jag tror det finns allmänt, spel, musik, film & grafik etc. är för att man inte ska tröttna på forumet lika mycket. där man kan ha lite småkul som topicar "dagens lol" m.m. men jag tror därimot inte att det finns för att folk ska regga sig och bara hänga där.

tror att mr. hultan kommer lägga en komentar ang. det här då kanske han kan svara på tanken kring underforumen.

nu tänker jag inte skriva mer i denna topic eftersom mina inlägg här har ingenting med funnylins avgång som moderator.

Precis, dom forumen är bara till för att det inte ska vara helt dött under tider då GTA inte är så aktuellt. Reggar man sig för att bara besöka dom forumen har man gjort fel, finns massor av bra och svenska all-around-forum på nätet.

Och som sagt, detta har inget med Funnylin att göra :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...