Jump to content

Funnylin stiger ner


Hultenius
 Share

Recommended Posts

R.I.P Funnylin 05-08-06 -_-

Men förhoppningsvis är det bara ett lite sent Aprilskämt :)

Jag registrerade mig här på forumet för att jag tyckte att det inte fanns något roligt kvar på sidan, inga bilar att tanka till gta1, inget nytt att läsa om "gta3d" etc...

Då var allt frid och fröjd, ingen spammade, alla var glada, fåglarna sjöng och Hultenius pratade om warez :o

Roligast var dock offtopic-delen på forumet.

"Hitta bilden" var en favorit.

Även diverse trådar med skumt innehåll, "tror du på spöken?" etc är intressant läsning för alla.

Men som KalleR sa, när ett spel hade varit släppt i några månader så börjar folk snacka skit istället...

Hultenius; jag registrerade mig kanske i gta-syfte som du säger, men dock är anledningen att jag stannar här, en helt annan sak...

Allmänt, Spel och Musik, Film & Grafik har gett många glada skratt under dess livstid.

Utan Off-Topic skulle detta forum antagligen vara ett mycket tråkigt ställe att vara på..

Tycker ni andra som jag gör? :)

Och som vanligt snackar jag på alldeles för mycket.. Slut för mig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 218
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag vill inte låta otrevlig men:

vad gör ni på ett gtaforum om ni inte postar något i någon av gtasektionerna?? man kommer väl till ett gtaforum för att disskutera gta?

Jasså?

Kanske för att diskutera annat? Jag kom till detta forum för att thotim berättade att det fanns mycket snällt och interessant folk där. :o

tyckte jag läste en post av P-C som han postade mellan 24 julli - 30 juli (kan inte hitta den nu) där han sa att han inte äns hade gta sa.

Inte ens HADE GTA:SA? Jisses, jag HAR det. Men jag tycker att det är det sämsta GTA-spelet som nånsin släppts. Viktigt att ha gta:sa om man vill vara här? Gå och gräv ner dig, din soptunna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså?

Kanske för att diskutera annat? Jag kom till detta forum för att thotim berättade att det fanns mycket snällt och interessant folk där.  :D

prata annat? det kan man väl göra på andra forum. om man reggar sig på ett gta-forum så gör man väl det för man vill disskutera gta, inte BF eller CS etc.

Inte ens HADE GTA:SA? Jisses, jag HAR det. Men jag tycker att det är det sämsta GTA-spelet som nånsin släppts. Viktigt att ha gta:sa om man vill vara här? Gå och gräv ner dig, din soptunna.

då minns jag fel och/eller läste fel, ber om ursäkt för den.

edit: skit samma, gör vad du vill. tycker bara att det är lite konstigt att regga sig på ett gta-forum när man inte tänker snacka gta :P .

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

prata annat? det kan man väl göra på andra forum. om man reggar sig på ett gta-forum så gör man väl det för man vill disskutera gta, inte BF eller CS etc.

då minns jag fel och/eller läste fel, ber om ursäkt för den.

edit: skit samma, gör vad du vill. tycker bara att det är lite konstigt att regga sig på ett gta-forum när man inte tänker snacka gta :D .

Bra.

för jag struntar i din åsikt. Jag stannar av andra orsaker. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I'm sorry for the sake of everyone, one truly sad moment in this sanctuary's history. Let's hope some other respected member can undertake this large and important duty because these fecking newb's will never stop coming to this wonderful place that we call "Gtasajtens Forum". I'll mourn and celebrate Funnylin and just hope that he will live a great life without us. Peace out..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan bara säga att det är tråkigt när något sånt här händer.

Förstår dock Funnylins beslut. Har själv ej hunnit vara "kollega" med Funnylin mycket längre än 1-2 månader. Men han är väldigt högt respekterad i mina ögon och talar nog för alla när jag säger alla medlemmar här på forumet också respekterar honom högt.

Tack för din tid. Roligt att du fortfarande är kvar i alla fall.

Lycka till i livet Funnylin med alla dess motgångar och medgångar. ^_^

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

prata annat? det kan man väl göra på andra forum. om man reggar sig på ett gta-forum så gör man väl det för man vill disskutera gta, inte BF eller CS etc.

Okej... Jag håller med till inte ens en procent.

Om det vore så, så kan man ju fråga sig varför det finns en allmän, spel, musik, film & grafik del i forumet, samt "gta-liknande spel" där man kan snacka driver, true crime, mafia, streets of LA och the getaway.

Och om jag inte minns helt fel så finns det väll två klistrade trådar i spel-avdelningen där man på en kan snacka CS och den andra Battlefield.

Tänkt dig att det är Gtasajtens forum men det finns fler delar med andra spel än GTA (och då räknar man inte med modding eller allmänt gtasnack för det är inte spel, right!)

Får en att tänka va!? så innan du skriver sånan saker till någon annan, så ta en titt på hur många som värkligen hänger på GTA-delarna!

Det är precis som KalleR skrev, folk tappar intresse efter releasen.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...