Jump to content

Funnylin stiger ner


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Jag vet att du vill skydda ditt så kallat "area" men det behövs en till tycker jag eftersom ibkand är du inte inne då kan kanske en annan stänga topicen. Jag tror att du vet vad jag menar.

Nej det behövs inte.

Azore, Topp3 och jag gör dagliga operationer där (fast mina ser ni sällan då jag oftast bara raderar inlägg/trådar eller ändrar trådnamn).

Sedan är KalleR, Arvid och Stellhell där då och då.

SA-delen är bra och kontrollerad. Knappt inga rapporteringar därifrån längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 218
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

SA-delen är bra och kontrollerad. Knappt inga rapporteringar därifrån längre.

Jag förmodar att den där statistiken kan vara lite missvisande, tyvärr. Jag har hört att många slutat besöka SA-forumet då det "översvämmat", likaså jag. Själv brukar jag rapportera ibland då jag se något som är fel, samma sak gäller nog för de andra som inte besöker SA-forumet lika ofta längre.

Kanske låter det som att jag tycker att problemet är jättestort, men jag vill understryka att det är fel. Visst finns det ett problem, men det är ju inte så allvarligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud, detta är ett forum på internet, inte nått jävla kärleksförhållande. ^_^

Fattar inte vad alla wajnar om, visserligen är Funnylin en trevlig och rolig grabb med det lilla extra men bara för att han slutar som moderator behöver väll inte alla vara så ledsna. Sen så är det väll inte en så stor grej eller? Jeeesus

-_-

Mhm, det är ju inte så att så fort man sätter sig vid datorn och går in på GTAsajten så ändrar man personlighet och beter sig som nån annan.

Jag kan inte säga att jag är annorlunda IRL gentemot vad jag är här. Antar att det gällde funnylin också. Man KAN skaffa vänner över nätet och det var det som hände oss.

Vi träffade en vän. Funnylin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte skydda någonting, jag tycker bara att det är bra som det är, och jag är inte själv, Topp3 hjälper ju till en del han också, och tillsammans tycker jag vi klarar av SA-delen bra.

Har tyvärr inte sett topp3 sådär mycket i SA delen. Men det kan vara för att jag har nästan tappat intresse för den delen av forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är där så pass mycket att SA-delen klarar sig utan ytterligare moderatorer.

Den som lever får väl se.

Jag tycker att en ny moderator är fallet just nu. Eller nej jag hade fel, det behövs inte. Jag tycker att en San Andreas moderator ska bli en moderator över hela forumet nu. Det jag menar ät att jag tycker Topp3 ska bli en i gänget av KalleR, StellHell och Arvid. Asså Topp3 ska ta över Funnylins plats.

Då kanske man tycker att det blir en moderator mindre. Men då tycker jag man kan stryka ut Jocken och Hawkeye som SA-moderatorer. Och sätta Azore och A.A och Arman (eller Tackleberry) som. Modding, SA-Moderatorer. Asså alla tre är moderatorer över både SA-delen och Moddingforumet.

Och anledningen till att jag tycker att Topp3 ska ta över Funnys plats är bara för att Topp3 har varit moderator ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det ju inte tiden som moderator som räknas (i alla fall inte helt och hållet) utan kvalitet.

Ja det med, det vet jag. Och det är inget fel på varken din, A.A eller Topp3:s kvalité. Därför går det över till aktiviteten, och alla är aktiva lika mycket tycker jag (jag vet att Topp3 tycker annat) så det blir lika gämt där. Då går man över till rutin, och eftersom Topp3 har varit moderator längre än A.A och Azore så går min röst på Topp3.

Men jag vet att både du Azore och A.A gör lika bra jobb som Topp3.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är trist att Funny avgå men så är det. Folk byter jobb, intressen & hobbies hela tiden.

Funnylin: Lycka till med allt. Titta in nån dag och säg hej!

Till alla medlemmar:

Beté er inte som vargar... Om det behövs fler Mods. så är det ett beslut som ligger hos Hultenius och kanske övriga Mods.

Jag tror inte att ni kan påverka dem i den frågan hurvida de ska "anställa" ytterliggare mods. eller ej.

När tiden kommer för att "anställa" fler så kommer det antagligen att läggas ut en tråd där ni kan söka platsen.

Ha det gytt allihopa. och än en gång Funny: Chill...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...