Jump to content

Funnylin stiger ner


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 218
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är ju alltid tråkigt när någon lämnar forumet. om man lämnar ett forum (eller någon annan hobby) så är det väl för att man inte trivs. att man inte har tid är ju skitsnack. vill man ha tid till att göra någonting så går det alltid att få lite tid över till det man vill göra. det jag menar är att; jag tror att funny fick bättre saker för sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funnylin har enligt mig gjort ett bra beslut. När jag vart medlem här i Januari var medelmmarna snälla roliga och spammade aldrig. Nuförtiden (sen SA kom utt på PC) så har forumet blivit rörigt och alla spammar ofta och det blir nya trådar varje minut. Det går inte längre, jag själv funderar också på att lämna forumet men drömmen om att det ska vara så som det var för bara ett halvår sen får mig att hålla kvar mig här hela tiden.

Ojojoj. Gud vad sant! :'(

remember the days. SA blev vår undergång. Det är iaf Bullets och min åsikt. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det varit samma skit sen precis innan VC släpptes

1. VC släpps - En massa noobs invaderar forumet med frågor så som hur man byter vapen

2. VC-hysterin börjar släppa - omg vad sak vi snacka om nu? ja vet! vi spammar sönder forumet med massa helt meningslöst skit!

3. SA släpps - Ett större gäng noobs invaderar... tur att dom flesta har vett nog hålla sig i SA forumet.

4. Nutid - hjälp vi har inget att snacka om! vi skapar massa meningslösa helt ointressanta trådar istället!!

Förstår funnys beslut. Anledningen att jag är kvar är att när jag ändå sitter vid datorn kan jag lika gärna vara inloggad här också

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste det här för ca 1-2 veckor sedan då Funnylin loggade in på msn och jag frågade varfan han hade hållt hus... han sa : jag säger upp mig. Sen blockade han mig..

Ajja ... Han var den bästa moderatorn.

Jag redigerade din post, blev det rätt nu? :wub:

_______

Aja, själv bryr jag mig inte så mycket. Funnylin var en bra moderator och gjorde det han skulle. Jag saknar han däremot inte så mycket, men jag saknar något annat.

När jag registrerade mig på GTAsajten var allting så skönt. Intressanta trådar och diskussioner. De flesta var trevliga och de som var mindre trevliga bannades... Man fick snabbt svar på frågor i t.ex. SA-forumet och det var inte många som klagade. Det var en gemenskap på forumet, som nu tycks ha försvunnit, tyvärr. Allt det jag skrivit har förändrats. Ett exempel är SA-forumet, som tycks vara översvämmat av topics. GTAsaktens forum har till och med förändras så mycket att jag inte lockas att besöka det längre. Jag besöker forumet nästan bara av ren vana, dock i hopp att finna den gamla GTAsajten igen.

Om inte en ny förändring sker tror jag att många kommer att gå samma väg som Funnylin. Jag själv har även haft de tankarna ett tag nu...

Men jag skriver som KalleR, så länge jag sitter vid datorn kan jag lika gärna vara inloggad här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personer kommer och går, det är livets bittra del och det är inget man kan göra något åt. Det är bara att acceptera och gå vidare.

Faktum är att nästan alla av er som skrivit i denna tråd inte kommer vara aktiva här om några år, men ni kommer fortfarande ha GTAsajten kvar i bakhuvudet och kanske besöker forumet nån gång då och då.

Sen kan man alltid spekulera i varför personer hoppar av. "Spam" är ett modernt skäl, men jag tror faktiskt att de flesta - liksom Funnylin gjorde - hoppar av på grund av saknat intresse. Många registrerar sig i samband med GTA-releaser och när dessa releaser är över och man spelat spelet i några månader börjar man tappa intresse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...