Jump to content

Funnylin stiger ner


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Precis, dom forumen är bara till för att det inte ska vara helt dött under tider då GTA inte är så aktuellt. Reggar man sig för att bara besöka dom forumen har man gjort fel, finns massor av bra och svenska all-around-forum på nätet.

Och som sagt, detta har inget med Funnylin att göra :lol:

"All-around-forum"?

Finns det verkligen forum där man bara "snackar"?

:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 218
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, jag har inte försvunnit "helt". Jag kommer att titta in ibland, inte så jäkla ofta som förrut dock. ;)

:) Du är inte borta.. :'(

Jag ska alltid komma ihåg..

Den sista tråden jag låser. Ha!

Efter dom där orden vart du av med Mod brickan.. :'(

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, tråden handlar om Funnylins avgång, inte om vem som ska ta över efter honom.

Men gaaah, folk har sagt "åh nej!" osv. men vafan spelar det för roll längre? Just det, det är bättre att vi börjar tänka på det ändå, även om tråden handlar om honom.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men gaaah, folk har sagt "åh nej!" osv. men vafan spelar det för roll längre? Just det, det är bättre att vi börjar tänka på det ändå, även om tråden handlar om honom.

Då får väl någon göra en tråd om vem som ska ta över efter Funnylin, om någon nu måste ta över.

Jaja, nog med offtopic, över till det rätta ämnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ledsen att jag skriver detta då det inte har med tråden att göra, men jag vill verkligen.

Snacka om att den som tar över efter Funnylin har en del att leva upp till. Och om han inte gör det så kommer han nog få en tuff tid under första tiden som moderator. Kommer säkert få kommentarer som:

Du suger, vi vill ha tillbaka Funny

Riktigt roligt att hamna i en sån position.

Sen är det ju inte säkert att han får en efterträdare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså vi behöver 3 nya mods. Jocken och Hawkeye är alldrig inne längre. Synd juu att Funny lämande oss men om vi inte slutar sörja honom kommer vi vara på samma stadie hela tiden. Vi måste komma över Funny och komma vidare så som han gjorde.

Varför just 3 nya? möjligtvis en som tar över efter Funnylin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi måste komma över Funny och komma vidare så som han gjorde.

Herregud, detta är ett forum på internet, inte nått jävla kärleksförhållande. :ermm:

Fattar inte vad alla wajnar om, visserligen är Funnylin en trevlig och rolig grabb med det lilla extra men bara för att han slutar som moderator behöver väll inte alla vara så ledsna. Sen så är det väll inte en så stor grej eller? Jeeesus

(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att du vill skydda ditt så kallat "area" men det behövs en till tycker jag eftersom ibkand är du inte inne då kan kanske en annan stänga topicen. Jag tror att du vet vad jag menar.

Jag vill inte skydda någonting, jag tycker bara att det är bra som det är, och jag är inte själv, Topp3 hjälper ju till en del han också, och tillsammans tycker jag vi klarar av SA-delen bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud, detta är ett forum på internet, inte nått jävla kärleksförhållande. :lol:

Fattar inte vad alla wajnar om, visserligen är Funnylin en trevlig och rolig grabb med det lilla extra men bara för att han slutar som moderator behöver väll inte alla vara så ledsna. Sen så är det väll inte en så stor grej eller? Jeeesus

:)

Ord på det..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...