Jump to content

Funnylin stiger ner


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Okej, appropå Funnylin stiger ner sig: GTApimpfoolife gör också det.

Jag kan inte säga nånting annat än att jag tänker ta farväl av det goda året jag har varit med om på detta forum. Roliga tider och tråkiga tider, men forumet har på något sett försämrats en aning och det är nog en av anledningarna till att jag drar. Men det finns många, jag måste bland annat tänka på skolarbetet och tiden jag gör vid daton. Denna sommar har absolut inte varit lika rolig som våren var. Massvis med omogna folk kommer in och vill bråka och spelar dumma. Knappt stava kan dom heller.

Men jag ska inte bara skylla på medlemmar för det finns många som har varit rent utsagt underbart trevliga på detta forum. Medlemmar jag vill tacka för min tid är Vice. och Azore och Tackleberry och Cortez och Maxz och och man får inte glömma Xemtoth flera andra trevliga personer. Men tiden har varit rolig och jag hoppas jag hra varit en god medlem för er alla. Jag har inte suttit och planerat detta länge så det är inte säkert om jag blir borta för alltid. Men bort akommer jag vara. Ta väl hand om er alla forumiter och lycka till på Gymnasiet Topp3, synd att du aldrig riktigt kände igen mig. Lycka till med 'Möt Forumiten' också Vice.

Jag tänker häller inte starta tråd om dettam för det är bara för högt uppsatta och väl respekterade medlemmar.

Men puss på er alla och jag hoppas att GTApimpfoolife finns i era hjärtan när ni varje gång loggar in på detta forum.

Avslutande ord får helt enkelt bli:

Kjam!

Edit: Om ni undrar när jag tänker komma tillbaka så är jag tillbaka när mina Posts per day har sänkts litegrann. Jag kan inte vara utan detta forum!

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 218
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lycka till med plugget GTApimp ^_^

Du får ha det bra. Även fast jag är ganska säker på att jag är en utav dem som är "omogna" enligt dig men jag önskar dig lycka till till i alla fall.

Btw, Vice. Du sade för ett tag sedan att du skulle byta sign, vad hände med det? ;)

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, appropå Funnylin stiger ner sig: GTApimpfoolife gör också det.

Jag kan inte säga nånting annat än att jag tänker ta farväl av det goda året jag har varit med om på detta forum. Roliga tider och tråkiga tider, men forumet har på något sett försämrats en aning och det är nog en av anledningarna till att jag drar. Men det finns många, jag måste bland annat tänka på skolarbetet och tiden jag gör vid daton. Denna sommar har absolut inte varit lika rolig som våren var. Massvis med omogna folk kommer in och vill bråka och spelar dumma. Knappt stava kan dom heller.

Men jag ska inte bara skylla på medlemmar för det finns många som har varit rent utsagt underbart trevliga på detta forum. Medlemmar jag vill tacka för min tid är Vice. och Azore och Tackleberry och Cortez och Maxz och och man får inte glömma Xemtoth flera andra trevliga personer. Men tiden har varit rolig och jag hoppas jag hra varit en god medlem för er alla. Jag har inte suttit och planerat detta länge så det är inte säkert om jag blir borta för alltid. Men bort akommer jag vara. Ta väl hand om er alla forumiter och lycka till på Gymnasiet Topp3, synd att du aldrig riktigt kände igen mig. Lycka till med 'Möt Forumiten' också Vice.

Jag tänker häller inte starta tråd om dettam för det är bara för högt uppsatta och väl respekterade medlemmar.

Men puss på er alla och jag hoppas att GTApimpfoolife finns i era hjärtan när ni varje gång loggar in på detta forum.

Avslutande ord får helt enkelt bli:

Kjam!

Snyft :'( Aja, du är iaf kvar på MSN hoppas jag ;) Synd att du sticker.. aja lycka till i skolan ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw, Vice. Du sade för ett tag sedan att du skulle byta sign, vad hände med det? ;)

Mjo, jag vet men det har inte riktigt blivigt av. Har funderat att lägga upp en av mina största rymdgubbar istället men jag vet inte om jag ska ha det eller nåt annat?! Jag (och alla andra!?) har vant mig vid fula beanladin.

Jag har så kass fanatsi oxå! Vad passar mig?!

Får kanske göra en poll "Ska vice. byta sign och isåfall till vad?!" ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, appropå Funnylin stiger ner sig: GTApimpfoolife gör också det.

Jag kan inte säga nånting annat än att jag tänker ta farväl av det goda året jag har varit med om på detta forum. Roliga tider och tråkiga tider, men forumet har på något sett försämrats en aning och det är nog en av anledningarna till att jag drar. Men det finns många, jag måste bland annat tänka på skolarbetet och tiden jag gör vid daton. Denna sommar har absolut inte varit lika rolig som våren var. Massvis med omogna folk kommer in och vill bråka och spelar dumma. Knappt stava kan dom heller.

Men jag ska inte bara skylla på medlemmar för det finns många som har varit rent utsagt underbart trevliga på detta forum. Medlemmar jag vill tacka för min tid är Vice. och Azore och Tackleberry och Cortez och Maxz och och man får inte glömma Xemtoth flera andra trevliga personer. Men tiden har varit rolig och jag hoppas jag hra varit en god medlem för er alla. Jag har inte suttit och planerat detta länge så det är inte säkert om jag blir borta för alltid. Men bort akommer jag vara. Ta väl hand om er alla forumiter och lycka till på Gymnasiet Topp3, synd att du aldrig riktigt kände igen mig. Lycka till med 'Möt Forumiten' också Vice.

Jag tänker häller inte starta tråd om dettam för det är bara för högt uppsatta och väl respekterade medlemmar.

Men puss på er alla och jag hoppas att GTApimpfoolife finns i era hjärtan när ni varje gång loggar in på detta forum.

Avslutande ord får helt enkelt bli:

Kjam!

Edit: Om ni undrar när jag tänker komma tillbaka så är jag tillbaka när mina Posts per day har sänkts litegrann. Jag kan inte vara utan detta forum!

Nej! Asså! Men! Vad! Gör! Du!

You'll be back. :(

Tyvärr är det så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså vafan är det med er?? :(

Varför lämnar ni forumet allihopa? Stanna vafan! Mår ni illa av newbies så är det bara o strunta i dom. Om ni lämnar forumet pga dumma newbies som hela tiden kommer till Gtasajten så tycker jag att det är ett väldigt konstigt val!

När du vart här i över 3 år så blir det rätt enformigt.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du vart här i över 3 år så blir det rätt enformigt.. ;)

Jo efter tre år kanske... men många lämnar forumet förevigt och skriver "Jag lämnar forumet nu :( och jag vill tacka han och hon.."

Seriöst varför inte titta in ibland för skojs skull istället för att lämna forumet förevigt och ALDRIG titta in mer som om forumet hade bitit er eller nåt sånt. Så jävla enformigt är inte forumet !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo efter tre år kanske... men många lämnar forumet förevigt och skriver "Jag lämnar forumet nu :teehee: och jag vill tacka han och hon.."

Seriöst varför inte titta in ibland för skojs skull istället för att lämna forumet förevigt och ALDRIG titta in mer som om forumet hade bitit er eller nåt sånt. Så jävla enformigt är inte forumet !

Ingen lämnar helt forumet(om de inte har nån dator kanske) nån gång tittar de in utan att skriva en post. Då är de här för att se hur forumets förändrats(om det gör det) och om folk minns personen i fråga, och om de saknade honom/henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom borde nu fixa nya Globala moderators och göra sig av med stellan, Min åsikt.

Motivera gärna varför Stellan ska bort. Jag förstår inte, jag tycker han är en utmärkt moderator även fast han gör personliga påhopp någon gång.

Ingen är perfekt, men StellHell gör ett perfekt jobb. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...