Jump to content

Funnylin stiger ner


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Av någon anledning hittade jag hit den här natten och hittade denna topic. För er som inte har en susning om vem jag är så ingick jag i den första "klassiska" (om man vågar kalla dem så :wacko:) gruppen moderators, och jag var den första som hoppade av (1½ år sedan ungefär)

Jag hade flera anledningar till att sluta. Dels spelade jag inte lika mycket GTA längre, dels började annat ta tid och jag kände att jag inte var så aktiv som jag ville vara som moderator. Sedan är det väl som sagt så att man går igenom skeenden i livet. Jag har inga dåliga minnen härifrån, men det kändes väl som ett avslutat kapitel på något sätt, ibland är det så bara? :teehee:

En del skriver om "spammet nu förtiden", men redan på min tid (d.v.s oktober-november 2002) fanns det där, och jag blev en gång så sur att skrev ett adjömanifest (vilket resulterade i en halvtimmeslång frånvaroprotest :"> ) Skillnaden är väl att man då störde sig på nån enstaka som gjorde dumma saker och idag är det hur många som hellst.

Sen spammade man nog rätt mycket själv, korta betydelselösa inlägg med fyra smilies i rad. Men jag drar slutsatsen att på den tiden gjorde det inte så mycket eftersom det var så få medlemmar...

Jag tittar fortfarande in på Sajten då och då för att följa nyheterna i GTAvärlden, och så måste man ju kolla in på forumet ibland för att se efter hur gode vännen Arvid sköter sig :P

*lick* :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 218
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Funnylin har enligt mig gjort ett bra beslut. När jag vart medlem här i Januari var medelmmarna snälla roliga och spammade aldrig. Nuförtiden (sen SA kom utt på PC) så har forumet blivit rörigt och alla spammar ofta och det blir nya trådar varje minut. Det går inte längre, jag själv funderar också på att lämna forumet men drömmen om att det ska vara så som det var för bara ett halvår sen får mig att hålla kvar mig här hela tiden.

Samma här.

Tror också jag ska lämna forumet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av någon anledning hittade jag hit den här natten och hittade denna topic. För er som inte har en susning om vem jag är så ingick jag i den första "klassiska" (om man vågar kalla dem så ;)) gruppen moderators, och jag var den första som hoppade av (1½ år sedan ungefär)

Jag hade flera anledningar till att sluta. Dels spelade jag inte lika mycket GTA längre, dels började annat ta tid och jag kände att jag inte var så aktiv som jag ville vara som moderator. Sedan är det väl som sagt så att man går igenom skeenden i livet. Jag har inga dåliga minnen härifrån, men det kändes väl som ett avslutat kapitel på något sätt, ibland är det så bara? ;)

En del skriver om "spammet nu förtiden", men redan på min tid (d.v.s oktober-november 2002) fanns det där, och jag blev en gång så sur att skrev ett adjömanifest (vilket resulterade i en halvtimmeslång frånvaroprotest :"> ) Skillnaden är väl att man då störde sig på nån enstaka som gjorde dumma saker och idag är det hur många som hellst.

Sen spammade man nog rätt mycket själv, korta betydelselösa inlägg med fyra smilies i rad. Men jag drar slutsatsen att på den tiden gjorde det inte så mycket eftersom det var så få medlemmar...

Jag tittar fortfarande in på Sajten då och då för att följa nyheterna i GTAvärlden, och så måste man ju kolla in på forumet ibland för att se efter hur gode vännen Arvid sköter sig :P

Whoopie...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Funnylin (eller Funnyline som det var) En gammal god vän som fick in mig på det här forumet. Saknar dig.

Kommer ihåg hur vi brukade sitta och spela Gta3 på kvällarna efter att vi spelat fotboll i trädgården.

Saknar dessa stunder nu när man inte kan få tag i dig längre.

Vad är det som har fått dig att ta ett så drastiskt beslut att avskärma dig ifrån omvärlden?

Bara undrar.

PS. Hör av dig nån dag så samlar vi ihop gamla gänget o drar en runda laserdome.DS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funnylin (eller Funnyline som det var) En gammal god vän som fick in mig på det här forumet. Saknar dig.

Kommer ihåg hur vi brukade sitta och spela Gta3 på kvällarna efter att vi spelat fotboll i trädgården.

Saknar dessa stunder nu när man inte kan få tag i dig längre.

Vad är det som har fått dig att ta ett så drastiskt beslut att avskärma dig ifrån omvärlden?

Bara undrar.

PS. Hör av dig nån dag så samlar vi ihop gamla gänget o drar en runda laserdome.DS.

:lol:

Fan vad jag önskar att allt var som förrut. Fan vad jag önskar att jag inte hade skolkat så jävla mycket. Fan vad jag önskar att jag kunde hanterat skolan i nian. Fan vad jag saknar er!!!

Jag är väl bara rädd... jag har varit asocial så länge så att jag inte längre vågar gå utanför dörren... Varför? Ingen aning.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol:

Fan vad jag önskar att allt var som förrut. Fan vad jag önskar att jag inte hade skolkat så jävla mycket. Fan vad jag önskar att jag kunde hanterat skolan i nian. Fan vad jag saknar er!!!

Jag är väl bara rädd... jag har varit asocial så länge så att jag inte längre vågar gå utanför dörren... Varför? Ingen aning.

Men hör bara av dig så lovar vi (Rasse alex o the rest) att vi hittar på nåt roligt... Eller bara vi typ dra på bio eller nåt inne i stan...

Fan vi saknar ju dig också:P...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jätteroligt. se på valfri såpa om du är så inne för andras privatliv

Amen snälla, vad fan ska det tas över PM för? Det handlar ju ändå om Funnylin och eftersom han är en av forumets mest kända personer så tror jag nog många bryr sig om hans privatliv eller vad man ska säga det.. Är det ingen som håller med?

Hm själv bryr jag mig inte särskillt mycket, men tycker väl inte det behövs tas över PM.

Tråden handlar ju t.o.m. om det så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Amen snälla, vad fan ska det tas över PM för? Det handlar ju ändå om Funnylin och eftersom han är en av forumets mest kända personer så tror jag nog många bryr sig om hans privatliv eller vad man ska säga det.. Är det ingen som håller med?

Hm själv bryr jag mig inte särskillt mycket, men tycker väl inte det behövs tas över PM.

Tråden handlar ju t.o.m. om det så.

Så du tycker helt allvarligt att respekterade personer ska favoriseras och vara undantag för forumets regler? pm eller msn funkar aldeles utmärkt. och nej tråden handlar t.o.m faktiskt inte om det så. den handlar om att funny hoppar av posten som moderator, inte om han leker med sina kompisar eller ej

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tycker helt allvarligt att respekterade personer ska favoriseras och vara undantag för forumets regler? pm eller msn funkar aldeles utmärkt. och nej tråden handlar t.o.m faktiskt inte om det så. den handlar om att funny hoppar av posten som moderator, inte om han leker med sina kompisar eller ej

Japp, det tycker jag faktiskt.. Eftersom dom faktiskt bryr sig om forumet till skillnad från andra.

Nej det gör den inte, men varför är du så "aaah, skitsamma om vad andra tycker bara man följer reglerna!!", snälla forumet är väl till för att man ska snacka inte för att följa reglerna och ha tråkigt, regler måste ju finnas men sånt här är ju bara fjantigt.. Annat om det hade varit spam eller påhopp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det gör den inte, men varför är du så "aaah, skitsamma om vad andra tycker bara man följer reglerna!!", snälla forumet är väl till för att man ska snacka inte för att följa reglerna och ha tråkigt, regler måste ju finnas men sånt här är ju bara fjantigt.. Annat om det hade varit spam eller påhopp.

Antiningen är det nolltållerans som gäller, eller så kan man tillåta chattinlägg överallt. Det går inte försöka hålla nivån på nått mellanting, det skulle bli väldigt spammigt och orättvist en del medlemmar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antiningen är det nolltållerans som gäller, eller så kan man tillåta chattinlägg överallt. Det går inte försöka hålla nivån på nått mellanting, det skulle bli väldigt spammigt och orättvist en del medlemmar

Hm, nej det har du väl rätt i men jag tycker att medlemar borde få bestämma lite mer om diverse saker inte bara detta..

Men det är ju bara hur jag tycker, vet inte hur det är med andra.

Fast det är ju en annan historia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...