Jump to content

Funnylin stiger ner


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 218
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Han e moderator kan inte få straff. (bara kickas av hultan) precis som Kungen kan inte få fängelse eller böter :shifty:

Varför ska det vara så för? han ska väl kunna få straff som alla andra, isf är kungen hultan här och som sagt så kan bara kungen inte få straff, resten av familjen (a.k.a. mod här) kan det. borde kunna själv få straff.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha...det var ju synd att den bästa moderatorn nu har lämnat detta forum.

Off topic:

Dom borde nu fixa nya Globala moderators och göra sig av med stellan, Min åsikt.

Fortfarande putt för jag dissade ditt älskade Maplestory! :lol:

Muahahahaahaha, alltid lika kul att göra dom små liven ledsna i ögat. Vad fan tror du jag är här för? ^_^

Varför deT? jag kan ju spamma här..

Snälla, börja idag. Då har du 4 dagar kvar här sen sätter jag en 999dagars hybernating på dig. Fjomp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av någon anledning hittade jag hit den här natten och hittade denna topic. För er som inte har en susning om vem jag är så ingick jag i den första "klassiska" (om man vågar kalla dem så ;)) gruppen moderators, och jag var den första som hoppade av (1½ år sedan ungefär)

Jag hade flera anledningar till att sluta. Dels spelade jag inte lika mycket GTA längre, dels började annat ta tid och jag kände att jag inte var så aktiv som jag ville vara som moderator. Sedan är det väl som sagt så att man går igenom skeenden i livet. Jag har inga dåliga minnen härifrån, men det kändes väl som ett avslutat kapitel på något sätt, ibland är det så bara? :(

En del skriver om "spammet nu förtiden", men redan på min tid (d.v.s oktober-november 2002) fanns det där, och jag blev en gång så sur att skrev ett adjömanifest (vilket resulterade i en halvtimmeslång frånvaroprotest :"> ) Skillnaden är väl att man då störde sig på nån enstaka som gjorde dumma saker och idag är det hur många som hellst.

Sen spammade man nog rätt mycket själv, korta betydelselösa inlägg med fyra smilies i rad. Men jag drar slutsatsen att på den tiden gjorde det inte så mycket eftersom det var så få medlemmar...

Jag tittar fortfarande in på Sajten då och då för att följa nyheterna i GTAvärlden, och så måste man ju kolla in på forumet ibland för att se efter hur gode vännen Arvid sköter sig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...