Jump to content

Dagens lol


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

HAHA ^_^ bra att det var en kyckling....då har man en gratis middag..... :wub:

Hej, trevligt att se dig skriva i något som inte är en nyskapad tråd. :)

Om du istället trycker på "Reply"-knappen som är precis under det inlägget du vill kommentera så är det mycket enklare att förstå vilket inlägg det är du syftar på. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alt-tangenten + Tab-tangenten (den med två pilar som sitter ovanför Caps Lock). När du trycker på dem så växlar du mellan speln du har igång.

Hörrni, däruppe, alt-escape:a direkt, annars. :lol:

Jag använder windows-knappen, aldrig haft ett enda problem, prova det vettja'!

MVH Tony Gustavsson, Norrköping, Sweden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Ha en kul sak hände idag =)

Jag körde Med Nrg-500 genom tunneln precis bredvid flyg-platsen i San Fierro (Ni vet där man kör fort som tusan rakt igenom tunneln för att komma ner till flygplatsen) Ah, iallafall så tänkte jag oddsen att träffa en bil så man flyger framåt, När jag kommer ut genom tunneln åker det ju självklart en bil där som jag träffar och flyger ner till flygplatsen och hamnar på magen (ouch) Och dör :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ha en kul sak hände idag =)

Jag körde Med Nrg-500 genom tunneln precis bredvid flyg-platsen i San Fierro (Ni vet där man kör fort som tusan rakt igenom tunneln för att komma ner till flygplatsen) Ah, iallafall så tänkte jag oddsen att träffa en bil så man flyger framåt, När jag kommer ut genom tunneln åker det ju självklart en bil där som jag träffar och flyger ner till flygplatsen och hamnar på magen (ouch) Och dör :P

LoL...

Lite störande signatur? Fasen svårt att läsa vad du skriver när den dära blinkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...