Jump to content

Dagens lol


 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle nog heller inte reagera om jag bodde I San Andreas. Ungefär som att gå på toan, fast lite mer kryddat.

Hahaha -_-

Men pedsen är ju ganska puckade... testa bara att köra på någon och parkera precis över den (honom/henne). Ingen ped reagerar fast det är en snubbe som är överkörd, och har bilen parkerad på sig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

När jag och en kompis roade oss med en massa koder till SA så slog vi bl.a. in snabbare spel och flygande bilar m.m. men iaf han tog ett tåg och gasade så mycket som det gick och när vi kom upp i den högst hastigheten så hann inte det mesta spawna och det gällde även blockeringarna på järnvägen (min kompis var kvar i början av storyn) så vi åkte igenom dem och åkte vidare genom San Fierro och när vi kom mot Las Venturas så spårade tåget ur och började flyga. Tåget hade samma hastighet hela tiden efter att det spårat ur och det gick inte att bromsa eller hoppa ut och vagnarna flög också runt... det såg fruktansvärt onaturligt ut :naughty:

Redigerad av Mr GTA
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något konstigt hände mig när jag körde med min kusin. vi åkte båt o så råka jag trycka L1, men något hände och han kom under vattnet och kunde gå på botten, han dog aldrig eller nåt och han kunde inte komma upp. Så jag dök ner och gjorde ett båt-fusk o så kunde han åka båt under vattnet :S sen så råka han köra uppåner o båten sprängdes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något konstigt hände mig när jag körde med min kusin. vi åkte båt o så råka jag trycka L1, men något hände och han kom under vattnet och kunde gå på botten, han dog aldrig eller nåt och han kunde inte komma upp. Så jag dök ner och gjorde ett båt-fusk o så kunde han åka båt under vattnet :S sen så råka han köra uppåner o båten sprängdes.
Fränt, haha :mf_doof: EDIT: Ändrade stavfel :mf_doof:
Är inte tråden lite gammal? Men jag tar väl och berättar en jag också:Jag dejtade Katie i San Fierro. Precis när vi har ätit och går ut kommer en jävla uteliggare och börjar slåss med mig. När jag ska slå honom tillbaka springer Katie naturligtvis i vägen så jag träffar henne. Your date is over. :(
HAHA, den va ju kul :lol: Skulle gärna ha velat se det :lol: Redigerad av -SA-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...