Jump to content

Dagens lol


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Hehe en kul sak till: Jag dödade 2 personer som gick förbi på gatan (med eldkastare) först kom brandkåren sedan ambulansen, Va rätt kul att se ambulans killarna springa fram och försöka liva upp personerna men blev omkull välta av vatten-strålen!

Haha! Skrattade till högt när jag läste det där... Resten av folket i datasalen tittade på mig som om jag vore utveklingsstörd eller schizofren som satt och skrattade för mig själv.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Varit med om en otroligt rolig grej. Går inte att förklara, så jag slänger upp en repris istället. Hoppas ni har SA installerat så ni kan se den! :lol:

Download!

Är inte tråden lite gammal? Men jag tar väl och berättar en jag också:

Jag dejtade Katie i San Fierro. Precis när vi har ätit och går ut kommer en jävla uteliggare och börjar slåss med mig. När jag ska slå honom tillbaka springer Katie naturligtvis i vägen så jag träffar henne. Your date is over. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är inte tråden lite gammal? Men jag tar väl och berättar en jag också:

Jag dejtade Katie i San Fierro. Precis när vi har ätit och går ut kommer en jävla uteliggare och börjar slåss med mig. När jag ska slå honom tillbaka springer Katie naturligtvis i vägen så jag träffar henne. Your date is over. :)

Haha, Sura tider...

ONTOPIC:

Jag förföljde en polis bil (jag hade även en sådan) med 2 poliser i. :)

Från San Fierro till Las Venturas så åkte han ca 50 km/h på en motorväg. Klart som fan det kommer bilar bakom och rammar in i honom med en hastighet på ca 150 Km/h. Till slut vart han ned knuffad i vattnet. :lol:

Jag vet inte hur.. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Jag bara älskar att sätta in de här koderna:

SJMAHPE - Rekrytera alla

STATEOFEMERGENCY - Upplopp

YLTEICZ - Aggresiva förare

Sedan så samlar jag upp 3 pers och hoppar i en bil, skriver CHITTYCHITTYBANGBANG och flyger omkring. Då och då hoppar en och annan ut ur bilen av någon anledning. :rolleyes:

@ Bilden nedan: Min fina gröna taxi :) Rekryterade tre pågar som hoppade in. Jag använde alla koder ovan förutom CHITTYCHITTYBANGBANG.

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...