Jump to content

Dagens lol


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hände en rolig sak för mig idag, haha.. jag skulle följa efter en tjej i en bil, så stanna hon vid rödljusen och ja råka komma för nära, så jag backade lite snabbt, så kom det en bil bakom mig som ja körde på, så klev han ur med ett basebollträ och vifta.. haha, och han stod på järnvägsspåren.. så när han va påväg mot mig så kom ett tåg och mosa både bilen och han..haha det hände så snabbt, fan va ja garva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Några satchels på den, du ^_^ Ka-boom!

Mjo :shifty: haha fyfan vad jag blev rädd för CJ idag, ujuj.. hur kan man bli rädd för CJ när man "följer efter" han hela tiden undrar man då ;) .. men jag åkte flygplan, så hade ja kamera vinkeln så jag va inne i flygplanet, så skulle jag kolla bakåt (trodde de va som på t.ex bussarna, att man inte såg något av bussen).. men då kom hela CJs ansikte upp i rutan, haha.. skit nära, fan va ja hoppa till.. haha.. hänt så för någon annan?..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo :D haha fyfan vad jag blev rädd för CJ idag, ujuj.. hur kan man bli rädd för CJ när man "följer efter" han hela tiden undrar man då :P .. men jag åkte flygplan, så hade ja kamera vinkeln så jag va inne i flygplanet, så skulle jag kolla bakåt (trodde de va som på t.ex bussarna, att man inte såg något av bussen).. men då kom hela CJs ansikte upp i rutan, haha.. skit nära, fan va ja hoppa till.. haha.. hänt så för någon annan?..

:shifty: Jag kan se det framför mig, och cj:s ansikte är ju inte allt för fint heller. ;)^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...