Jump to content

Dagens lol


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kul bild som jag tog i vagos - hood, playa de seville. Jag och mina homies körde runt lite och dödade vagos snubbar men sen dog alla utom en när bilen sprängdes. Vi yrade runt lite på vägen och letade efter nån bil som det satt en vagos i (som vi tänkte slänga ut och döda). När vi höll på med det hamnade jag i ett slagsmål med en gubbe och min ända homie hjälper mig att döda honom.

Då kommer det en grove kille och börjar skjuta på min homie. Jag har ingen aning om var han kom ifrån heller utan han bara kom springande emot oss. Jag hade heller inte med en gubbe med sån skin i bilen när vi körde iväg.

Kan det vara en tvist mellan Seville Boulvard och Orange Grove Street?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul bild som jag tog i vagos - hood, playa de seville. Jag och mina homies körde runt lite och dödade vagos snubbar men sen dog alla utom en när bilen sprängdes. Vi yrade runt lite på vägen och letade efter nån bil som det satt en vagos i (som vi tänkte slänga ut och döda). När vi höll på med det hamnade jag i ett slagsmål med en gubbe och min ända homie hjälper mig att döda honom.

Då kommer det en grove kille och börjar skjuta på min homie. Jag har ingen aning om var han kom ifrån heller utan han bara kom springande emot oss. Jag hade heller inte med en gubbe med sån skin i bilen när vi körde iväg.

Kan det vara en tvist mellan Seville Boulvard och Orange Grove Street?

Skumt. Men du visa bilden också. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni kanske kommer ihåg för ett tag sedan då jag snackade om glitchen jag hittat i Lil Probe in?

Har du filmat det, sen jag märkte att det gick att spela in på tv med relativt se-bar (? >_<) kvalite.

So.

http://rapidshare.de/files/23672851/VickeX...Glitch.zip.html

Och jag har sökt men inte hittat någon minsta skrift om den. Spännande. I've found it >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni kanske kommer ihåg för ett tag sedan då jag snackade om glitchen jag hittat i Lil Probe in?

Har du filmat det, sen jag märkte att det gick att spela in på tv med relativt se-bar (? >_<) kvalite.

So.

http://rapidshare.de/files/23672851/VickeX...Glitch.zip.html

Och jag har sökt men inte hittat någon minsta skrift om den. Spännande. I've found it >_<

Heheh, coolt. >_< Tog ett tag för dig att komma upp där. Tror inte många fattar hur man ska öppna .MOV filer :)

Jag använde VLC (www.videolan.org) för att öppna dom iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Heheh, coolt. >_< Tog ett tag för dig att komma upp där. Tror inte många fattar hur man ska öppna .MOV filer >_<

Jag använde VLC (www.videolan.org) för att öppna dom iaf.

Mjo men det är olika. Man måste liksom komma rätt så man fastnar mellan där. Ibland tar det 2 hopp och ibland håller jag på i 5 min :)

Det där tog ~2 min och 11 sek..

Det är iaf spännande att fundera på vad rockstar tänkt göra i det tomma rummet. Som du/ni säkert såg. >_<

Tror många vet... Quicktime, Realtime eller VLC funkar bra.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...