Jump to content

Dagens lol


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dagens lol... kanske inte dagens, men lol ändå. Satt hemma hos min polare och spelade SA på PS2 och var helt ny på att köra två spelare då man får spela i hela staden (förutom i husen). Han sa att vi skulle åka och skaffa en helikopter så han hoppar på en motorcykel och börjar köra, jag skjuter massa människor på vägen tills vi har en ganska hög wanted level. Vi kommer till helikoptern då och hoppar in, kommer precis ifrån poliserna. Min kompis sa ju åt mig att peppra dom och jag försökte ju förstås genom att först trycka på rätt knapp och inte lyckas med det, och så virrig som jag är trodde jag att jag tryckte på fel knapp, och testade igen. Min kompis fick värsta blicken och ville döda mig när han såg min karaktär sakta åka ner, ner, ner, ner, ner... splatt på marken. Det finns många saker jag gjort som inte är buggarna utan klanterier på mitt SA till pc, men ändå har jag ju inte haft det i en vecka än. Poliser regerar, FATTA DET!! Annars skulle dom inte ha en gängmedlem från ett annat gäng hukad och skjuta mot CJ och inte göra nåt förrän CJ tar upp sin pistol och skjuta tillbaka. Jag dog några minuter senare... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var längesen nån postade ett lol... Men detta är färskt.

Jag satt i en bil och körde runt i Los Santos som jag brukar göra. Sen kör jag ju rakt fram och ser hur en svart bil krockar in i en polis bil. Två poliser hoppar ut ur bilen och den ena börjar skjuta mot den stackars tjejen som är ägare till den svarta bilen. (Fotnot; Jag kan inte ett piss om bilarnas namn!!!). Sen kommer en bil, en bil till, ännu en bil, jag fattar inte varför jag sitter kvar och glor, det kommer massa bilar, det är en bilkö nu. Den ena polisen som inte skjuter på den stackars flickan drar nu upp sin pistol och skjuter sin kollega(?). Sen springer han iväg en liten stund och kommer snabbt tillbaka, nu är det en bil som brinner av nån anlednig. En explosion, ännu en explosion, massa explosioner. Polismannen är borta(??). Efter explosionerna ser gatan ut som nånting ifrån Mad Max filmerna. Jag letar igenom efter pengar och kommer upp till nästan sjuhundra dollar. Vad är det som händer nu då? En man med golfklubba kommer för att slå ner mig(???). Jag tar upp biljardkören och slår honom ett slag. Han springer iväg och helt plötslig ramlar han ihop och dör av ingen anledning alls. NU är all action slut och jag är på väg mot bilen genom infernot, då kommer en dum förare och kör över alla bilvraken, hamnar på CJ, kör över CJ och DÖDAR CJ(!!!!!).

Det går inte göra lång historia kort...

The End

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...