Jump to content

Dagens lol


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

Jo, så dålig som jag är har det hänt massor av sjuka saker när jag har spelat, men det sjukaste hände när jag precis hade dött och var utanför sjukhuset. J ag plockar kontrollen och springer iväg från sjukhuset och råkar komma åt hopp-knappen, och CJ hoppar upp i ett träd, ställer sig på huk så att det ser ut som att han sitter på den lägsta grenen. Men han ville inte sluta med tramset där inte, för när jag skulle hoppa ner från trädet tar det allt mitt live och han faller ihop och dör. Jag och mina kompisar förstår inte varför det här trädet skulle vara så taskigt, men jag antar att CJ inte är omtyckt av alla, det är mitt svar iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hände mig under bilstölds uppdragen. Ja har inte använt trainer,använt photoshop(ja suger på sånt så...glöm det) eller moddat. Det bara hände. Det tog 5 riktiga timmar för pengarräknaren saken att ge mig dom.

Hmmm...varför har du fått ett nio-siffrigt tal, när det bara går att ha åtta-siffrigt i San Andreas? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm...varför har du fått ett nio-siffrigt tal, när det bara går att ha åtta-siffrigt i San Andreas? :P

Nej, det går att ha mer. Då kommer det bara upp en siffra till t. ex. om man har 600 miljoner kommer det upp en 6.a Ehm, lite vårt att förklara.. Det går iaf.

Jag och mina vänner har ju lixom en Hobby att bomba PengaFusk så att man får över 100 miljoner.. Är väl uppe i 700 Miljoner?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...