Jump to content

Dagens lol


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För några dagar sen så åkte jag runt med en bil med hydralik och hade en gängmedlem med mig, jag körde förbi ett gäng och när dom dödade min gängmedlem, så "studsade" jag med min bil så skumpade liket omkring och det kom ut blod, jag gick ut, gick till andra sidan, öppnade dörren och han ramlar ut död.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Då har man än en gång utnyttjat en av alla San Andreas buggar.

Var ute och körde burglar-mission och kom fram till ett hus, gick in och snodde en video till att börja med. Gick sedan tillbaka in och skulle ta tv:n som stod bredvid videon, gick ut med den också och gick sedan in igen. Då hade det spawnats en ny tv på samma ställe. Tog den igen och gick ut med och sedan när jag kom in igen hade det än en gång spawnats en tv på samma ställe. Detta fortsatte tills jag hade tagit 22 tv-apparater till en summa av 9680$ på drygt 4,5 min. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då har man än en gång utnyttjat en av alla San Andreas buggar.

Var ute och körde burglar-mission och kom fram till ett hus, gick in och snodde en video till att börja med. Gick sedan tillbaka in och skulle ta tv:n som stod bredvid videon, gick ut med den också och gick sedan in igen. Då hade det spawnats en ny tv på samma ställe. Tog den igen och gick ut med och sedan när jag kom in igen hade det än en gång spawnats en tv på samma ställe. Detta fortsatte tills jag hade tagit 22 tv-apparater till en summa av 9680$ på drygt 4,5 min. ^_^

Gött. Ibland när ja går in i ett hus och tar nåt och sen går in igen så sitter det ibland 5 st GSF Gangstaz där som inte satt där inann. Det är lite läbbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland när ja går in i ett hus och tar nåt och sen går in igen så sitter det ibland 5 st GSF Gangstaz där som inte satt där inann. Det är lite läbbigt.

Hände så för mig också i ett hus. Lite störande när man skjuter samtliga, går ut ur huset och sen in igen för att börja stjäla, så sitter det lika många till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hände så för mig också i ett hus. Lite störande när man skjuter samtliga, går ut ur huset och sen in igen för att börja stjäla, så sitter det lika många till.

En gång när jag körde Burglar, gick in i ett hus, så satt det en massa Ballas där inne, är det så ni menar det eller? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...