Jump to content

Dagens lol


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bogserade en tanker med min traktor.. helt plötsligt i en sväng slungades båda iväg. ja flög över typ 6 hus :S

hände mig också! jag bogserade en "snöplog" med en bogseringsbil.. o sen när jag bromsade lite lätt samtidigt som jag svängde så flög den/jag/vi som bara fan! :( Jag var tvungen att kolla på replay:en säkert åtta ggr.. (w00t)

jajävlar.. det är saker man minns.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hände mig också! jag bogserade en "snöplog" med en bogseringsbil.. o sen när jag bromsade lite lätt samtidigt som jag svängde så flög den/jag/vi som bara fan! :(  Jag var tvungen att kolla på replay:en säkert åtta ggr.. (w00t)

jajävlar.. det är saker man minns.. ^_^

Haha :lol:

Ja man gör ju de

Edit: dagens lol. hmm.. dejtade hon på golfbanan... gick till ett pizza ställe.. hon ville inte käka nåt å i bakgrunden så va den där rock låten.. kommer inte ihåg va den heter men "fuck u i won't do what u told me, fuck u i won't do what u told me"

när hon nekade. :'(

Redigerad av MoriX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: dagens lol. hmm.. dejtade hon på golfbanan... gick till ett pizza ställe.. hon ville inte käka nåt å i bakgrunden så va den där rock låten.. kommer inte ihåg va den heter men "fuck u i won't do what u told me, fuck u i won't do what u told me"

när hon nekade. :'(

Rage Against The Machine - Killing in the name of

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ni kanske vet så är Rockstar Games och EA och Driv3r och True Crime konkurrenser... eller vad det heter :wub: ..... iaf det är därför dom har såna saker. tex en billboard i SA: True Grime: Street cleaners... eller nåt sånt. dom alla får lack på varandra och göra flera såna saker... föstår ni det små gta ungar!?!?!?!?!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ni kanske vet så är Rockstar Games och EA och Driv3r och True Crime konkurrenser... eller vad det heter :wub: ..... iaf det är därför dom har såna saker. tex en billboard i SA: True Grime: Street cleaners... eller nåt sånt. dom alla får lack på varandra och göra flera såna saker... föstår ni det små gta ungar!?!?!?!?!?

Och som det står på en regskylt i san andreas: Bullet | 'EA SUCKS' |

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ni kanske vet så är Rockstar Games och EA och Driv3r och True Crime konkurrenser... eller vad det heter :wub: ..... iaf det är därför dom har såna saker. tex en billboard i SA: True Grime: Street cleaners... eller nåt sånt. dom alla får lack på varandra och göra flera såna saker... föstår ni det små gta ungar!?!?!?!?!?

Va e d du vill komma fram till? Att GTA inte är bra då eller.? ^o)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha :wub:

Ja man gör ju de

Edit: dagens lol. hmm.. dejtade hon på golfbanan... gick till ett pizza ställe.. hon ville inte käka nåt å i bakgrunden så va den där rock låten.. kommer inte ihåg va den heter men "fuck u i won't do what u told me, fuck u i won't do what u told me"

när hon nekade.  :'(

Det skulle kunna vara det ägande bandet Rage Against The Machines med deras hitåt Killing in the name of.....

Tillägg!!!

Stör mig på människor som tror att dom kan musik därför att de hört en låt i ett spel och tycker den är bra. Det är inte det att jag inte tycker att dom ska tycka om bandet men enda anledningen till att de kan låtnamnet är för att det står i låtlistan som man får med!!! :)

OnTopic: Själv brukar jag spåra ur med tåget mit inne i stan. Men idag hände något fruktansvärt lustigt : tåget flög upp och landade på ett tak.

Ännu värre är det när man spårar ur ett tåg och ställer sej på det och poliserna försöker "hoppa" upp på det:P... Ser ju hel sjukt ut

Redigerad av packe_88
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle kunna vara det ägande bandet Rage Against The Machines med deras hitåt Killing in the name of.....

Tillägg!!!

Stör mig på människor som tror att dom kan musik därför att de hört en låt i ett spel och tycker den är bra. Det är inte det att jag inte tycker att dom ska tycka om bandet men enda anledningen till att de kan låtnamnet är för att det står i låtlistan som man får med!!! :)

OnTopic: Själv brukar jag spåra ur med tåget mit inne i stan. Men idag hände något fruktansvärt lustigt : tåget flög upp och landade på ett tak.

Ännu värre är det när man spårar ur ett tåg och ställer sej på det och poliserna försöker "hoppa" upp på det:P... Ser ju hel sjukt ut

Japp det e den. hittade den på datorn sen. en som hade skickat förut. därför ja hört den. och så har ja hört den på bandit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade bara tänkt berätta om en grej som hände mig när ja satt o spelade en gång :) .... ja var ute på motor vägen o körde.. helt plötsigt blir ja påkörd.. ja blev skit sur o blockade vägen me min bil.. väntade lite så de skulle komma lite bilar o sedan la ja en massa minor eller va de nu e o smällde dom när dom låg mitt imellan alla bilar.. de blev en stör smäll >_< ja dog den gången.. men inte av exposionen utan av...............en motor huv som landade på mig som dödade mig :blink::ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...