Jump to content

Dagens lol


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Var ute å körde med min fina brandbil, när jag hörde att 2 gubbar snackade i radion, inte vanliga, jag menar komradion.

Helt plötsligt började dom bli ganska arga på varandra, så:

- Fuck you.

- Fuck you 2.

- Ah, whatever.

Lite smålustigt för jag blev helt paff å krockade i en taxi och våltade med brandbilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Följande komentarer kan höras av killarna i polishelekoptern:(Im out of ammo, Dont worry i'v got extra) ( This is airial support, i think he knows that by now) ( I can see my house from here, Can you shut the fuck up?) ( The enemy is about to be terminated)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jag och mitt gäng var ute och mejade ner folk i stan! helt plötsligt kom det en polis bakom mig och slog ner mig! Polisen sa "Dont worry we all die at the end", precis när han var färdig med meninge kom en i mitt gäng och blåste bort huvudet på honom! :(;)

Bilden e en annan gång jag blev tagen! Tycker den svarta saken till vänster ser ut som en lego-bit!

post-31-1125065732_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är lite OT eftersom det handlar om en sak som hände i Vice city, men wtf! :wub:

Hursomhelst så körde jag runt i min nystulna Cheeta. Jag kom plötsligt på att jag skulle behöva en shotgun och åkte till parkeringshuset vid advokatens hotel. När jag kommer fram till packehuset så parkerar jag Cheetan utanför och kutar upp istället(ville inte riskera att skada vrålåket). Så jag kilar upp och hämtar skjutjärnet. Sedan på nervägen ser jag hur en niggah i svart läderjacka springer och sätter sig i min lilla älskling(Cheeta'n). Jag blir skiförbannad och hoppar ut genom en öppning i väggen så jag landar alldeles på huven till min bil. självklart så sliter jag ut den småkriminelle skitstöveln ut ur bilen. (nu kommer ''the fun part'') När jag sliter ut honom så hör jag honom skrika '' Damn man! ive just bought this car!'' :teehee: Därefter så hör man två st starka knallar(gissa från vems vapen ;) ) och motorbuller som snabbt som satan försvinner från gatan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...