Jump to content

Dagens lol


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Var utanför CJ's hus å sköt ner en snubbe. Ambulansen kommer åtrupplivar han å han säger "I took 5 shots, I still aint down". När ambulans killarna sätter sig i ambulansen kommer en annan snubbe, sliter ur föraren, kör över den nyss återupplivade killen å sticker iväg med ambulansen.

Tycker jag var rätt roligt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var utanför CJ's hus å sköt ner en snubbe. Ambulansen kommer åtrupplivar han å han säger "I took 5 shots, I still aint down". När ambulans killarna sätter sig i ambulansen kommer en annan snubbe, sliter ur föraren, kör över den nyss återupplivade killen å sticker iväg med ambulansen.

Tycker jag var rätt roligt :P

Haha,, låter rätt kul iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Paramedicsssss (? :lol:) säger ibland såhär när dom ska (lol) återuppliva en person:

Don't worry it's just some scars (Ärr, :D)

Sen säger han typ: Ladies like scars. At least i do

(Eller ja någonting sånt. Haha så himla kul :blink: Personen är död och "det blir bara några ärr" Hahaha)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår så snodde en bil från en Gubbe i Rosa tröja, och då sa han "That was my ticket to Vice City" men då kom jag på att jag redan hadde en bättre bil utanför baren som jag var i, och jag gick ur bilen och Gubben gick in i bilen igen och sa "God make me do it" eller nått, jag fattar inte riktigt,

men nästan roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har mitt på ps2, men iaf . . .

En gång när jag var utanför sweet's hus och högg ner en kille med kniv så kom efter en stund ambulansen och föraren återupplivade honnom igen . . .

Sedan när han gick in i ambulansen igen och skulle göra därifrån så kom killen som han just upplivat och snodde ambulansen . . .

Man tycker vell att han borde varit lite tacksam men :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...