Jump to content

Dagens lol


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tja, en irriterande bugg är att i staden längst uppe åt vänster, där det är stora höjdskillnader, så när man är nere, så kommer det ibland bilar uppifrån men som istället för att åka ner åker rakt framåt i en hög fart... men dom lutar neråt, precis som om dom skulle åkt ner :)

ska fan ta lite screenshots om jag hinner, händer på någon sekund typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha skönaste kommentaren e när man tar ett militär flygplan o blir jagad av 4 st..då säger de "prepare to be vaporized"

då säger cj: did you hear that?!

då säger toreno med tillgjord röst (askul) : prepare to be vaporized what a bunch of bullshit, haha kanske inte låter så kul men ja skratta iaf :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol, när jag lirade idag så blev det nån konstig bugg... Jag råkade flippa min bil i tunneln mellan SF stadion och country klubben... så kommer en polis motorcykel och kör förbi precis när det sprängs så han ramlar av och cykeln sprängs, då går han fram till en bravura som stannat i kön, öppnar dörrn slänger ut förarn, kickar ihjäl honom och kör iväg med bilen vilt sladdande...han inte fotta... vart så förvånad

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol, när jag lirade idag så blev det nån konstig bugg... Jag råkade flippa min bil i tunneln mellan SF stadion och country klubben... så kommer en polis motorcykel och kör förbi precis när det sprängs så han ramlar av och cykeln sprängs, då går han fram till en bravura som stannat i kön, öppnar dörrn slänger ut förarn, kickar ihjäl honom och kör iväg med bilen vilt sladdande...han inte fotta... vart så förvånad

Har hänt samma sak för mig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Moget med bilar som ramlar igenom marken.

Om ni kollar inne i fritöserna på Burger Shot så kan ni se en "hemlig" värld där bakom. =) Vet inte vad det är, men det är ett rum fyllt av prylar i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...