Jump to content

Dagens lol


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan vara så att han satt sig i bilen och sen knappat in jetpack fusket.

När man sitter i bilen. Och sen skjutit, så kan man göra med MC.

Alltså det är förmodligen någon form av bugg. Det jag gjorde var att gå I med gängmedlemen i bilen, sedan glömde han att sätta sig ner.

Yes! Flinta är tillbaks!

Edit: En gång efter jag sprängt en båt i vattnet började det bubbla Där. Försvann aldrig förän jag loadade om.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde en liten country-trip idag. Har bara klarat någon procent av spelet så att åka till en annan ö innebär ju att man får 4/5 wanted-level. Hursomhelst, där var jag utan fordon och vapen med x antal poliser efter mig. "Fan, finns det ingen motorcykel?" Vet ni vad som hände? Ut ur ingenstans flög en motorcykel med en Hells Angel-snubbe på rakt framför mina fötter :P

Tack, gud? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde en liten country-trip idag. Har bara klarat någon procent av spelet så att åka till en annan ö innebär ju att man får 4/5 wanted-level. Hursomhelst, där var jag utan fordon och vapen med x antal poliser efter mig. "Fan, finns det ingen motorcykel?" Vet ni vad som hände? Ut ur ingenstans flög en motorcykel med en Hells Angel-snubbe på rakt framför mina fötter :o

Tack, gud? :D

Hahahahhaha :rolleyes::):P:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...