Jump to content

Dagens lol


 Share

Recommended Posts

Då har man än en gång utnyttjat en av alla San Andreas buggar.

Var ute och körde burglar-mission och kom fram till ett hus, gick in och snodde en video till att börja med. Gick sedan tillbaka in och skulle ta tv:n som stod bredvid videon, gick ut med den också och gick sedan in igen. Då hade det spawnats en ny tv på samma ställe. Tog den igen och gick ut med och sedan när jag kom in igen hade det än en gång spawnats en tv på samma ställe. Detta fortsatte tills jag hade tagit 22 tv-apparater till en summa av 9680$ på drygt 4,5 min.  B)

Hehe precis så hände det för mig men jag stal ca 40 stycken tror att jag fick 24000 typ :P

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 627
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Detta hände när jag spelade GTA för ett ganska bra tag sen, har dock inte velat gå ut med det förrän nu. Pinsamt ^^ Men sant, tog två bilder. Var ute och körde i Flint County när jag såg en kille vid vägkanten med en egendomlig skylt. Jag stannade och fick se en sekvens (andra bilden)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta hände när jag spelade GTA för ett ganska bra tag sen, har dock inte velat gå ut med det förrän nu. Pinsamt ^^ Men sant, tog två bilder. Var ute och körde i Flint County när jag såg en kille vid vägkanten med en egendomlig skylt. Jag stannade och fick se en sekvens (andra bilden)

Haha, min humor! :lol:

Posta det på fuska.se ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, min humor! ^_^

Posta det på fuska.se  :lol:

Om du nu skulle ha postat den i fuska.se forumet hade du gjort en riktig tabbe, du har ju glömt att sätta dit livmätare och pengar på andra bilden ;) . Sedan skulle du ju lätt ha hur mycket skott det är kvar på kuken haha :P

Edit : Dooh fel quote, whatever.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...