Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Sååå svårt är de ju inte :wub:

Jo det är det, och den är ny från 1.11 så tror inte ni sett den.

Iaf så är den i princip omöjlig att soloa.

Casters kan gå hem, då hans web även har silence så kan inte kasta spells och man sitter fast.

Rogues har för lite armor, och hunters blir bara uppätna.

Warriors är nog de enda som har någon chans mot den.

Det som är jobbigt är att den inte attackerar själv i princip. Den har web attack med silence, sen skickar den ut 5 små skalbaggar som inte går att döda som gör runt 50-100 skada. Dom går inte heller att springa ifrån, så det är ganska kört. Bara stuns som gör att han inte skickar ut bugs.

Min polare i fullt Tier2/AQ och bow från BWL fick ner den till 33%. Det säger ganska mycket om hur svår han är.

Dock är den snorenkel när man är 1dps och 1healer. Jag och huntern drop ner den på typ 1 min när vi testade ihop. Den droppar bra med Crypt Fiend saker som man behöver till questerna hos AD.

Aja, iaf. Min dag har bestått av AD grinding hela dagen. Har vart i party med 3-8 pers som rensade 3 fulla spawns i EPL under dagen.

Har fixat fullt Cloth set och 2/3 leather set. Runt 2000 AD reputation har jag fått ut av det. Sattsar på Exalted tills på måndag tror jag, då är Naxx attunment gratis, och då kanske jag har stärre ckans att komma in i raiding igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glömde säga att jag direkt fixade +15 agility enchant på Perdition's Blade.

Om jag var du skulle jag starkt överväga att skaffa crusader på Perditions Blade.

Jag körde precis som du 15 Agility i början och bytte till Crusader senare. Agility är bättre om du ska ha den i offhand (Rekomenderas inte) men som mainhand upplever jag att du får mer skada ur Crusader. Det beror i och för sig på vilken niva din eq är, om du inte har tillräckligt med crit/dodge/ap från de andra delarna är det inte värt mödan att byta.

Edit: Kikade på din profil och kan konstatera att du skulle få mer damage av crusader.

Redigerad av Blaucrozz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!!! :wub:

Jag vill rekomendera den bästa servern på hela spelet och den heter "<Thunderhorn" för där finns en klan med bara svennar som är jättesnälla och stöttar dig så att du levlar snabbt till lvl60.Du får gå med i den när du vill :D

Palla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NEFFIE NERE! :wub: transendence och nemesis drop, och lite annat skit.

ingen screen dock :D

har blivit inaktiv på detta forum nu, och även på min priest, var bara med på neffie igår.

drar up en NE hunter på Executus för närvarande där jag nyss blev guildleader för att han som var det helt enkelt inte har tid :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!!! :D

Jag vill rekomendera den bästa servern på hela spelet och den heter "<Thunderhorn" för där finns en klan med bara svennar som är jättesnälla och stöttar dig så att du levlar snabbt till lvl60.Du får gå med i den när du vill :(

Och vad gör den servern till den "bästa" ?

Bara för du spelar på den ? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!!! :wub:

Jag vill rekomendera den bästa servern på hela spelet och den heter "<Thunderhorn" för där finns en klan med bara svennar som är jättesnälla och stöttar dig så att du levlar snabbt till lvl60.Du får gå med i den när du vill :D

Hahahaha!

Och alla dom miljoner spelare som redan har lvl 60's då? Dom behöver inte joina denna "Über 1337" servern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sov över hoss en polare och han ville att jag skulle spela i en pvp video så det gjorde jag :wub: vill bara säga att det var ju en annan dator, alltså funkade ingen av mina inställda "hotkeys" och så var tangentbordet skitlitet o knapparna satt lite anorlunda, jävla jobbigt, lite blev det iaf

Xemtoth's pvp video

Ni som har något elakt o säga om filmen tycke jag ska vara tyst ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du funderat på att binda dina attacker? I pvp är det inte särsklilt smart att klicka på execute.

quote fron han själv

Sov över hoss en polare och han ville att jag skulle spela i en pvp video så det gjorde jag :wub: vill bara säga att det var ju en annan dator, alltså funkade ingen av mina inställda "hotkeys" och så var tangentbordet skitlitet o knapparna satt lite anorlunda, jävla jobbigt, lite blev det iaf
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...