Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

När det står Full patch, borde inte det vara allt då?

wow-1.11.0-to-1.11.1-engb-patch.exe UK retail v1.11.0 -> v1.11.1 patch

wow-1.11.0-engb-patch.exe UK retail v1.11.0 full patch

hmm du kan ju testa.

http://www.3dgamers.com/games/worldofwarcraft/downloads/

3Dgamers är överfullt som fan, och nej full patch är inte fulla på det sättet.

har du t.ex. patch 1.9.4 sen kommer 1.10 så är det en full patch eftersom den går ett steg uppåt. medans en mindre patch har ojämna tal typ 1.10.1 och sen finns det patcher mellan varje hel patch som heter 1.x.x-to-1.x.x

Tux: Yes box. 1.X > 1.11

Har alltså ett helt nyinstallerat WoW som sitter på patch 1.1.2 som är daterad typ December 2004.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tux: Yes box. 1.X > 1.11

Har alltså ett helt nyinstallerat WoW som sitter på patch 1.1.2 som är daterad typ December 2004.

Vadå.. går inte 1.X > 1.11?.. borde ju gå :S... du har ju 1.x...

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå.. går inte 1.X > 1.11?.. borde ju gå :S... du har ju 1.x...

Men nej, man behöver varje liten patch och fix.

alltså typ;

1.2.3

1.3.0

1.3.4

1.4.6

1.4.8

1.5.0

1.5.4

1.5.8

osv.

Iaf, hoppas ni fattar. Är det verkligen ingen som har kvar sina patcher? Nån måste ju ha dom liggandes. Bara ta ett printscreen på dom och lägg upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm, säljer BoP till vendor..? :D

Hoppas ni inte kör någon endgame instance. :mellow:

Iaf, man tjänar dkp för olika bossar man tar/kommer till raids man signat på etc.

Sedan, när items droppar använder man den DKPn man fått ihop av de bossar genom att bidda på itemen man vill ha.

T.ex. vi dödar Lucifron, Boots of Might droppar, och jag vill ha dem. Av Lucifron fick man 10 dkp, och av att komma till raiden fick man också 10 dkp. Då kan jag bidda 20 dkp på dem. Din DKP står säkert på sidan.

Nu tycker jag att erat system är lite konstigt. :P

Först tog vi ner Onyxia idag, Eskhandar's Collar, Judjement Crown och Bloodfang Hood droppade. Jag fick BF hood.

Efter det tog vi ner Chromaggus, Bloodfang Spaulders och Stormrage shoulders droppade, fick inte BF shoulders, men nu har man iaf mest dkp av rogues. :wacko:

Efter det gick vi upp till Nefarian och kollade först vilka färger drakarna hade, och på första försöket gick han till 91%, sen till 76%, sist till 19%. Happ, här får ni en bild. :lol:

Nej men tjena omomitolar, så du hänger också här :wub:

Jag är Hurley, warrior i PlayForFun. Vi gjorde ju MC med er i valhalla förra hösten så kanske har vi varit med på samma raider. Jag ska leta igenom mina gamla screenshots och se efter. Anyway, kul att ni gör progress. I söndags gick ni om oss för vi har bara fått ner honom till 96%, har alltid problem med fas 1. Det är för många drakar levande när neffe landar och så wipar vi direkt. Några tips?

Vi har för lite folk som signar sig till raider nu på sommaren så vi får aldrig till nåt riktigt försök på honom. I söndags kom vi bara fram till flamegor så jag tror inte vi hinner få till nåt på neffe idag heller. Kanske nästa vecka. Men ni tar nog honom idag, 19% på 3:e försöket är jättebra

Skriv till mig ingame senare. Och glöm inte hälsa min homeboy Piddemongo!! (han är väl med er nu?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men tjena omomitolar, så du hänger också här :mellow:

Jag är Hurley, warrior i PlayForFun. Vi gjorde ju MC med er i valhalla förra hösten så kanske har vi varit med på samma raider. Jag ska leta igenom mina gamla screenshots och se efter. Anyway, kul att ni gör progress. I söndags gick ni om oss för vi har bara fått ner honom till 96%, har alltid problem med fas 1. Det är för många drakar levande när neffe landar och så wipar vi direkt. Några tips?

Vi har för lite folk som signar sig till raider nu på sommaren så vi får aldrig till nåt riktigt försök på honom. I söndags kom vi bara fram till flamegor så jag tror inte vi hinner få till nåt på neffe idag heller. Kanske nästa vecka. Men ni tar nog honom idag, 19% på 3:e försöket är jättebra

Skriv till mig ingame senare. Och glöm inte hälsa min homeboy Piddemongo!! (han är väl med er nu?)

Haha, blivit värsta striden mellan oss imo ^^. När Witt loggade in var det ju nån som sa "Jaha, varför sa ni inte att ni fick dom lättaste färgerna?" och han svarade "vad sa du mr 96% på 3 veckor?" ^^

Happ, får hoppas på att neffe går ner idag :wacko:

Ska hälsa pidde :P

Redigerad av Addepladde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, allt funkar.

Har suttit och lirat på ett helt orginal, utan några AddOns och det funkar ganska bra, tror jag ska försöka hålla mig med så lite krimskrams som möjligt i fortsättningen.

Saknar bara decursive och titanbars mest.

Aja, jag måste nog missat 2 hektiska veckor, för det va ett grymt pådrag i EPL. Håller på för fulla muggar med Argent Dawn just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du dricker för mycket^^

Tihi, sådär full vart jag och min guild ledare en gång, i IF. Ett misstag dock, efter några minuter vart If raidat av en massa Hordisar och vi var inte tillräckligt nyktra att strida effektivt.. :D

Asså varför raidar inte hordes våra alliance städer i Trollbane. :lol: Skulle varit så kul om hordes kunde attackera SW :)

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, allt funkar.

Har suttit och lirat på ett helt orginal, utan några AddOns och det funkar ganska bra, tror jag ska försöka hålla mig med så lite krimskrams som möjligt i fortsättningen.

Saknar bara decursive och titanbars mest.

Aja, jag måste nog missat 2 hektiska veckor, för det va ett grymt pådrag i EPL. Håller på för fulla muggar med Argent Dawn just nu.

Bra sagt! man klarar sig långt utan AddOns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blääää vi fick inte ner Ossirian så vi dödade bara Huntern och slutade sen :lol: , imorrn blir det förhoppningsvis MC eller ZG, jag hoppas på ZG eftersom jag 200+dkp i 20 manna instancer :)

Edit: Någon som tycker looten suger i Aq20? bara sunkiga jävla skit saker!

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så körde vi aq20 idag, nitade alla bossar förutom sista :lol:

Fixar Crystal force, och Cenarion Salve saken, så ja kan ta Whipper root tuber, men dem är omöjliga att hitta i felwood >.< aja när jag fixat 4 sånna ska jag fixa min 8+ strenght enchant :) ska även försöka hitta enchanter till mina nya bracers så ja kan fixa 9+ strenght :D det är Zandalar bracers btw

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...