Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Stell kan inte du lägga upp en pvp film med druiden :ermm: .

Ståårchen. (sällskapsresan)

Jag har tappat mitt PvP öga så att säga. Jag är riktigt värdelös på PvP nuför tiden. Dels för jag enbart raidat i typ ett halvår, och nu knappt spelat på 3 månader.

Du skulle frågat mig när jag va knight och feral speccad.

Det enda jag gör som är PvP nuförtiden är att vara en ostoppbar flaggbärare när guilden kör WSG premades.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ståårchen. (sällskapsresan)

Jag har tappat mitt PvP öga så att säga. Jag är riktigt värdelös på PvP nuför tiden. Dels för jag enbart raidat i typ ett halvår, och nu knappt spelat på 3 månader.

Du skulle frågat mig när jag va knight och feral speccad.

Det enda jag gör som är PvP nuförtiden är att vara en ostoppbar flaggbärare när guilden kör WSG premades.

Okej.

Men om du någon gång hittar ditt borttappade "PvP öga" så får du gärna lägga upp en film :ermm: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sov över hoss en polare och han ville att jag skulle spela i en pvp video så det gjorde jag :ermm: vill bara säga att det var ju en annan dator, alltså funkade ingen av mina inställda "hotkeys" och så var tangentbordet skitlitet o knapparna satt lite anorlunda, jävla jobbigt, lite blev det iaf

Xemtoth's pvp video

Ni som har något elakt o säga om filmen tycke jag ska vara tyst ^^

Hamm, alltså riktigt keff redegering och upplösning fast som du sa har du ju bara spelat in den lite snabbt hos en kompis så den var väll bra :>

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sov över hoss en polare och han ville att jag skulle spela i en pvp video så det gjorde jag :ermm: vill bara säga att det var ju en annan dator, alltså funkade ingen av mina inställda "hotkeys" och så var tangentbordet skitlitet o knapparna satt lite anorlunda, jävla jobbigt, lite blev det iaf

Xemtoth's pvp video

Ni som har något elakt o säga om filmen tycke jag ska vara tyst ^^

Tyckte filmen var grymt bra för att vara en snabb inspelade film. Hoppas du börjar göra mer filmer, och längre. :>

Någon som vet hur man ska kunna ta död på en mage? Har ingen chans mot en mage. Frost nova, teleport, frost nova, teleport. Grymt jobbigt.. efter jag använt Intercept är man ganska körd. Har heller inte Warriors pvp trinket.

Nerf mage!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte filmen var grymt bra för att vara en snabb inspelade film. Hoppas du börjar göra mer filmer, och längre. :>

Någon som vet hur man ska kunna ta död på en mage? Har ingen chans mot en mage. Frost nova, teleport, frost nova, teleport. Grymt jobbigt.. efter jag använt Intercept är man ganska körd. Har heller inte Warriors pvp trinket.

Nerf mage!

Kan du inte draina magens mana? annars hyr en Hunter :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du inte draina magens mana? annars hyr en Hunter :ermm:

Har alltid min egen 60 hunter, men tyvärr går det inte att vara inne på samma gång. Sen har jag också övergivet den, kass gear och crap. Sen är mage också svåra för mig. Samma crap hela tiden, men ibland kan man få död på en mage om man fegar sig lite. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ugh, av någon anledning drog vi till BWL igår fastän det stod MC på signupsidan. Blev kaos i guilden (igen), minst 10 pers lämnade raiden, några funderar på att sticka om vi fortsätter bråka osv.

I Illuminati är det av någon anledning "dumt" att säga att man raidar för att få epics, så när jag sa "Yes, I raid so I can get my fucking epix" utbröt kaos

Alla vill ha epix, inte sant? Varför dölja det då..

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ugh, av någon anledning drog vi till BWL igår fastän det stod MC på signupsidan. Blev kaos i guilden (igen), minst 10 pers lämnade raiden, några funderar på att sticka om vi fortsätter bråka osv.

I Illuminati är det av någon anledning "dumt" att säga att man raidar för att få epics, så när jag sa "Yes, I raid so I can get my fucking epix" utbröt kaos

Alla vill ha epix, inte sant? Varför dölja det då..

Kommer ihåg i min gammla guild Outcasts, i var 281 pers, när det blev kaos så lämnade cirka 60-80 pers på en dag :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet hur man ska kunna ta död på en mage? Har ingen chans mot en mage. Frost nova, teleport, frost nova, teleport. Grymt jobbigt.. efter jag använt Intercept är man ganska körd. Har heller inte Warriors pvp trinket.

Nerf mage!

'

Du hat väll typ ingen chans så länge du inte har din trinket eller är Gnome. Det brukat väll bli: Charge, Frost Nova, Trinket, Blink, Intercept med snabbt följd Execute.

I Illuminati är det av någon anledning "dumt" att säga att man raidar för att få epics, så när jag sa "Yes, I raid so I can get my fucking epix" utbröt kaos

Alla vill ha epix, inte sant? Varför dölja det då..

Alla spelar spelet för att det är kul, För att möta nya bossar och kämpa sig fram i omöjliga situationer med sina kamrater. 40 Pers som aldrig träffat varandra IRL. Även om de hade träffats hade de inte varit särskilt bra kompisar. Men nu står ni där, ni har övat i flera veckor, har du minsta aning om hur en sk "First Kill" känns? Folk som spelar för att få massor med Epics har en tendens att inte bry sig det minsta om guildet, de drar till ett bättre så fort de får chansen vilket inte uppskattas. "Alone we are rocks. But United we stand with the Strenght of a Mountain!"

Redigerad av Blaucrozz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men nu står ni där, ni har övat i flera veckor, har du minsta aning om hur en sk "First Kill" känns?

Ja, det vet jag. Kände mig jävligt nöjd när vi dödade Ragnaros, första gången jag var där. Kände mig jävligt nöjd när vi dödade Onyxia, första gången jag var där. Var dock inte med första gången vi dödade Razorgore, men vi kommer snart dit igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det vet jag. Kände mig jävligt nöjd när vi dödade Ragnaros, första gången jag var där. Kände mig jävligt nöjd när vi dödade Onyxia, första gången jag var där. Var dock inte med första gången vi dödade Razorgore, men vi kommer snart dit igen.

Första gången du var där och samtidigt första gången guildet dödade dem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

First Kill är då alltså när det är första gången ett guild dödar en boss. Reaktionerna på Ventrilo... Det är därför man spelar spelet. Den känslan är enorm.

Ingenting slår det. Det är det bästa med spelet. :o

men om han nu vill raida för epics så låt han göra det då, det är väl iaf inte ditt problem imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...