Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Eftersom jag är alch så har jag fått nos på [ Elixir of Giant Growth ]

Just nu, på AH, kostar det ungeför 8g - 10g, det är väldigt dålig drop rate så jag undrar, "värt" att köpa?

Själva "Strength goes up by 8" är ju rent värdelöst men "Your size is increased" är ju det som är fint, om det fortfarande går att göra såhär;

dr_729337_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom jag är alch så har jag fått nos på [ Elixir of Giant Growth ]

Just nu, på AH, kostar det ungeför 8g - 10g, det är väldigt dålig drop rate så jag undrar, "värt" att köpa?

Själva "Strength goes up by 8" är ju rent värdelöst men "Your size is increased" är ju det som är fint, om det fortfarande går att göra såhär;

dr_729337_0.jpg

Köp bara? jag menar 8-10g är ju ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köp bara? jag menar 8-10g är ju ingenting.

För mig är 10g mycket..

Dock tjänar man ganska bra på Alchemy..

Men jag vill ända ha ett lite bättre svar, svaret "köp bara" känns lite som waste of money..

Och jag undrar fortfarande om det fortfrande blir som på bilden..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.thottbot.com/?sp=2389

instant cast som gör lika mkt damage som 45% av din atkpower och för varje slag tar den igen 20hp. olika på olika levlar iofs ;>

Hehe, du glömde en 4.. En Red Linen Robe är inget att hänga i granen. :wub:

http://www.thottbot.com/?sp=23894

Och mums för Bloodthurst. Dualwield och bloodthurst går hand i hand. Blizzard har även sagt att man bör köra DW om man har BT.

För mig är 10g mycket..

Dock tjänar man ganska bra på Alchemy..

Men jag vill ända ha ett lite bättre svar, svaret "köp bara" känns lite som waste of money..

Och jag undrar fortfarande om det fortfrande blir som på bilden..

Alch är inget man känar "bra" på förens man har endgame pots så som major healing/mana pots, mongoose, resistance pots.

10g är absolut överpris på ett sådant recipe och jag tycker du ska grinda det istället. Det är lixom inget svårt man behöver döda.

http://www.thottbot.com/?i=1577

Och nej, det blir inte som på bilden. Det är Winterfall Firewater på den bilden, och han står upp på sin tauren så det ser ut som han är ännu större.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och nej, det blir inte som på bilden. Det är Winterfall Firewater på den bilden, och han står upp på sin tauren så det ser ut som han är ännu större.

Winterfall Firewater blir man ju inte så stor av? Det är väll kombinationen av 2-3 potions som gör en så stor? :/

höhö

bigsize2sr_729401_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag dödade vi onyxia på tredje försöket....för vi var 20 pers ^_^ alla kollade typ matchen :) Helm of wrath och stormrage cover droppade, sen stack vi te ZG, jag fick Revered med Zandalar tribe, vann kossak-coinet som droppa av jin'do, och jag fick Zandalars Vindicator's Breastplate, fick även The Eye of Hakkar som droppade av hakkar,rätt logiskt, aja har 994 atak power unbuffed och utan Battleshout, om jag har min pvp chestpiece, annars har jag bara 958 AP unbuffed :unsure: sur rogue fanns iaf bland oss :D

edit: omg har räknat mina epics jag använder och har i bagsen/banken o jag har 11 st :P

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...