Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

14 dagars hybernate, så han kan fortfarande läsa allt här. Han får sig en redig tankeställare, för gör han nått dumt när han kommer tillbaka är det sista spiken i kistan eftersom han har 4/5 varningar nu.

Jag tog illa upp av att du kallade mig efterbliven, så varför placerar du inte en varning på dig själv?

Onödigt sagt? maybe men jag tyckte det var nödvändigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur mycket tycker ni jag borde betala för den där Recipen. (sorry för tjatet.)... (Recipe: Savory Deviate Fish). Jag har tänkt mellan 6 - 8g. Är det lite?

Grinda det, billigaste sättet. Inte värt alla dom guld som folk säljer det för. Folk säljer det så dyrt för det är lvl 60s som vill ha det, och dom har pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grinda det, billigaste sättet. Inte värt alla dom guld som folk säljer det för. Folk säljer det så dyrt för det är lvl 60s som vill ha det, och dom har pengar.

Men Var ska jag grinda det? Jag har gått runt hela dagen och dödat sånna jäkla fula kodos men ingen droppade sitt bajs. (sorry) :) .

Svårt att hitta detta receptet. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

World drop så det är inget att grinda fram imo ,droppar det så droppar det

Snyft :'( Då får jag köpa det. Jag kan ge tillochmed 15g för den. eftersom jag ändå kommer tjäna ihop 15g igen tack vare receptet Så egentligen. ... aja. Låt oss hoppas :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kostar 30g på min server. ^^

Och det är inte värt det tycker jag.

--

Kanske redan postad men, GM Powers.

Häftigt slut. :)

Du asså. 30g är typ inget för den. Du kan få 10g för 20xSavory Deviate Fish. Tänk dig... du kommer få ihop 30g på nolltid :mellow:

EDIT: Asså shit? hur fan kan han göra så i videon? är det privat server :S? Han blev lvl 60 på vad? 5sekundeR?

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du asså. 30g är typ inget för den. Du kan få 10g för 20xSavory Deviate Fish. Tänk dig... du kommer få ihop 30g på nolltid :)

EDIT: Asså shit? hur fan kan han göra så i videon? är det privat server :S? Han blev lvl 60 på vad? 5sekundeR?

Mmm, det är privat server. Du ser själv i början att han skapar en server.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som orkar med ditt jävla korrumperade arbete som admin då? jävla fjant, gå och dö själv.

Och sen när har jag sagt att ALLT är fejk? fuck off din jävla fittunge, gå och knulla din jävla mamma igen.

Moget, Ang critten tror den är fejk eller ngt. annars nerf. man ser att det är en 7a btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Adde, precis, jag kan critta högre i catform och jag är restospeccad.

Och bullet, tack att någon har ögon och ser att det är en sjua. Och ja, nerf. :)

Iofs, fullbuffad rogue med 2000+ ap, synd att man inte vet spec och crit men skulle gissa på en 50% crit med sån eq.

Warriorn är "naken", sitter ner och har en debuff från Scryer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nefarian down!!!! :)

Äntligen fick vi ner honom! Tredje försöket för dagen och ca 9:e eller 10:e försöket sammanlagt. Nu väntar den lite svårare AQ40 och senare kanske naxxramas. Fick för övrigt ett nytt svärd igår från ragnaros, Bonereaver's Edge. Jag är bara lite osäker på om jag ska använda det eller min gamla goda yxa Drake Talon Cleaver.

Över 30% crit med yxan men swordspec är bättre plus att jag får +5 swords eftersom jag är human. Ska först och främst levla upp 2h sword skill och spela lite, sen får jag se.

Här är min http://ctprofiles.net/1964325]PROFIL

Och en liten bild när jag tankar Vael

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur mycket är 3am to 11am på svensk tid? "am" är väl förmiddag? dvs... klockan är över 11?

EDIT: 11:00:00 a.m. Wednesday July 12, 2006 in America/New_York converts to

05:00:00 p.m. Wednesday July 12, 2006 in Europe/Stockholm, stämmer det?

Isånnafall är realmarna uppe klockan 5! :)

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur mycket är 3am to 11am på svensk tid? "am" är väl förmiddag? dvs... klockan är över 11?

EDIT: 11:00:00 a.m. Wednesday July 12, 2006 in America/New_York converts to

05:00:00 p.m. Wednesday July 12, 2006 in Europe/Stockholm, stämmer det?

Isånnafall är realmarna uppe klockan 5! :)

Dom kör väll med Paris tider? iaf, 03.00am = 03.00 svensk tid.. 11.00am = 11.00... :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...