Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Vill han PvP:a får han väl PvP:a, det är helt enkelt hans val....och sen tycker ajg han kan ha den tills han från Don Julios eller vad den nu heter.

Edit: Sikorka, du hade lite pengar, men ändå så ska du köpa trinkets....trinkets köper man när man köpt det man behöver.

Du missförstår.

Han ska sluta PvPa och leta reda på en bättre ring, sen kan han PvPa igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste vara Gnomish Engineer. Ganska hög skill också

Jag är gnomish engineer (slösade för helvete 10g på alla jävla ingreds för att få brevet!) och jag har 215 skill, och enligt TB ska jag bara ha 205. :)

Edit: hihi det var visst inte den vanliga engineern som sålde

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, men den slår med fire and that kinda stuff säger det ju...men hur HÅRT slår den då?

Lite text från user's från thottbot.

The Six Demon Bag has a 30 min cooldown, with a random cast of a spell. Chances are, this will summon a demon, 20% of the time. Examples of Summons; Infernal, Felhunter, Ect. Those Examples are all I've been able to summon. The casting spells do around 175 damage and are very useful during PvP.

For those that don't have any trinkets, I would suggest getting this. This goes great with the Helm of Fire.. Peace out. :)

i still like this item and ive used it over 50+ times, here is what i got in 55 casts..

16 frost bolts

16 fire balls

18 chain lightnings

2 envloping winds

1 pollymorph

1 life tap

and finally 2 felhounds

This thing is a lot of fun, i originaly got it for resell but when i couldnt find a buyer for my price i equipped it. Cooldown is 30 mins, heres a list of things it can do in order of most frequent

Frostbolt (150 and short root)

Fireball(200)

Chain lightning (175 to target and less to 2-3 more targets)

those are the ones that happen most, the others are sorta rare, i dont know what order to put them in

Enveloping winds(a root/stun that lasts for a while unless the target is attacked, then it usually breaks)

Polymorph target(polymorph target!)

Polymorph self (yeah, the only bad spell it casts, sometimes polymorphs you!)

Summon demon (summons a "felhunter" lv 45, not too bad does about 100 damage a hit, looks like a felhound, attacks target until you or the target dies, then it disappears)

Ok this thing is realy worth it. I don't know if it matters what class your in when you use it, but I have a 59 druid, I was in Strat and I used it and got chain lightning. The shamman in our group saw the damage and said it was at least a rank 5 chain lightning. In AV I got a pyroblast launched at my enemy. In WSG it summoned a doomguard. Don't know how rare the doomguard proc is but from what it says up above I am guessing that it's very rare indeed. A couple times it has given me a shield. This is a very under-estimated weapon. It is good for most circumstances, but some of the advantages it gives are well worth buying it and using it.

--

Ganska kul när jag körde WSG nyss, jag mötte en mage, ensam. Först gjorde den en pollymorph på mig, sedan gjorde jag en pollymorph tillbaka. Heh, kan tänka mig "Wtf!?, druid with pollymorph powers!?!?!" ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite text från user's från thottbot.

--

Ganska kul när jag körde WSG nyss, jag mötte en mage, ensam. Först gjorde den en pollymorph på mig, sedan gjorde jag en pollymorph tillbaka. Heh, kan tänka mig "Wtf!?, druid with pollymorph powers!?!?!" ^^

Uhm....det där verkar ju inte vara bra alls...jag menar summon är väl bra, men 160 frost damage klarar man sig utan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhm....det där verkar ju inte vara bra alls...jag menar summon är väl bra, men 160 frost damage klarar man sig utan...

This trincket is just for fun, not for dmg dealing. I find it funny when i use it in AV, procs some random frostbolt/fireball/etc, 1 second later i get silenced by a mage, poor g uy bonks himself on the head when he realises i'm a warrior ;)
LOL. I'm a rogue. I use this for entertainment value. I had a group for BRD, and shot a fireball at the emperor. It was hilarious. Everyone in the group asked me, at the same time, "Did you just shoot a fireball at him?" I said "Yep, I do that sometimes."

The trinket is fully affected by +dmg gear so peoples damage will vary, got this yesterday after opening a mithril lockbox I'd had sitting in a bank for ages.

with +460dmg, a ToEP and Power Infusion a frostbolt hit for 911.

:)

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMFG, sluta PvP:a på din fritid och skaffa dig en bättre ring illa kvickt!

En grön lvl 45 ring får bara INTE va på en lvl 60 char. Jag börjar gråta. :'(

Hade en på kroken igår faktist.. och jag e medveten om att ringen suger :) tänkte på den där Seal of the Berserker eller något.den droppas i ZG, vann den dock inte.. och 1002 atak power unbuffed är rätt okey även fast jag har den där ringen ;)

edit: Vi kom till ragnaros, och vi hade många ny-joinade i guilden och...vi försökte inte raganros för endel hade alldeles för lite FR >.<

edit2: Haha när jag lekte i SM Cathedral så droppade Staff of Jordan, epic staff för lv 35 som man får typ 100g på våran server :P

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...