Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Det va just det jag gjort dumfan.

Killen han ambushar 7800 på är en lvl 60 Orc Warrior. Suck, kolla på filmen innan du säger nått.

Jag har tittat förfullt, och man ser ju att detta är planerat.

Tips:

1. Ingen dmg window? jävla konstigt.

2. man ser inte hela dmg? fyfan!

3. är man inte helt blind (men det verkar ju faktiskt du, köp glasögon!) så ser man att det står 2132 Attack Power.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tittat förfullt, och man ser ju att detta är planerat.

Tips:

1. Ingen dmg window? jävla konstigt.

2. man ser inte hela dmg? fyfan!

3. är man inte helt blind (men det verkar ju faktiskt du, köp glasögon!) så ser man att det står 1852 Attack Power.

JAG har aldrig sagt att han skulle ha 4000AP. Och kolla en gång till, när han väl ambushar så har han 2132AP.

JAG har heller aldrig sagt att det var planerat. Videon är gjord för att försöka maxa en Ambush, vilket dom lyckas med väldigt bra.

Att man inte ser hela damagen är lite sorgligt, men man ser ändå att det är en 7a. Ingen annan siffra ser ut så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG har aldrig sagt att han skulle ha 4000AP. Och kolla en gång till, när han väl ambushar så har han 2132AP.

JAG har heller aldrig sagt att det var planerat. Videon är gjord för att försöka maxa en Ambush, vilket dom lyckas med väldigt bra.

Att man inte ser hela damagen är lite sorgligt, men man ser ändå att det är en 7a. Ingen annan siffra ser ut så.

Jasså man ser alltså 7a? snälla...säg hur du ska kunna veta att det är en 7a? det ENDA man ser (om man inte är blind, men som jag har konstaterat tidigare så är ju du det) är 803, inget annat....

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså man ser alltså 7a? snälla...säg hur du ska kunna veta att det är en 7a? det ENDA man ser (om man inte är blind, men som jag har konstaterat tidigare så är ju du det) är 803, inget annat....3,8k skulle jag kunna gå med på, men 7,8k? det är bara absurt.

Ja, eftersom du är efterbliven och så kommer förbli resten av ditt liv så ser jag inget konstigt med att du inte ser klart och tydligt att det är en sjua.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 0

Man ser en spetsig siffra, det tar bort en hel del;

1 4 5 7

Man ser en böj;

4 7

Böjen är vinklad >;

7

Krävs ingen mattematiker för att se det, men man vet ju aldrig med dig. Du som har 4000AP i PvP gear och inte äns är lvl 60.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, eftersom du är efterbliven och så kommer förbli resten av ditt liv så ser jag inget konstigt med att du inte ser klart och tydligt att det är en sjua.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 0

Man ser en spetsig siffra, det tar bort en hel del;

1 4 5 7

Man ser en böj;

4 7

Böjen är vinklad >;

7

Krävs ingen mattematiker för att se det, men man vet ju aldrig med dig. Du som har 4000AP i PvP gear och inte äns är lvl 60.

Efterbliven? ja det kan ju diskuteras, vad som dock inte kan diskuteras är hur du ser! :)

4000 ap? du förstod inte att skojjade om det va? nä juste, för du har ju ingen humor, det går ju itne heller att ta miste på.

sen om det är en 7 eller 1 går att diskuteras tills denna tråd är nerspammad, men eftersom du är 60 (och du vet ju allt så ;/) så måste ju du ha rätt....eller? nej jag tror inte det.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efterbliven? ja det kan ju diskuteras, vad som dock inte kan diskuteras är hur du ser! :)

4000 ap? du förstod inte att skojjade om det va? nä juste, för du har ju ingen humor, det går ju itne heller att ta miste på.

sen om det är en 7 eller 1 går att diskuteras tills denna tråd är nerspammad, men eftersom du är 60 (och du vet ju allt så ;/) så måste ju du ha rätt....eller? nej jag tror inte det.

Okej, en liten fråga. Sen när står en etta(1) i en sån här vinkel /?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sn när? som sagt, det går lätt att ändra en | till en sned / med lite skillz, så STFU snälla...

Suck, ett stort jävla suck rätt upp i ansiktet på dig.

Varför är du så besatt vid att ALLT är fejk och ALLT är privat server, när det är bättre än du sett innan.

Bara så du vet är WTC katastrofen fejk, VM i Stockholm 1958 är fejk, Månlandningen är fejk.

Gå och dö. Orkar inte med dig och ditt bittra tänkande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck, ett stort jävla suck rätt upp i ansiktet på dig.

Varför är du så besatt vid att ALLT är fejk och ALLT är privat server, när det är bättre än du sett innan.

Bara så du vet är WTC katastrofen fejk, VM i Stockholm 1958 är fejk, Månlandningen är fejk.

Gå och dö. Orkar inte med dig och ditt bittra tänkande.

Är det någon som orkar med ditt jävla korrumperade arbete som admin då? jävla fjant, gå och dö själv.

Och sen när har jag sagt att ALLT är fejk? fuck off din jävla fittunge, gå och knulla din jävla mamma igen.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som orkar med ditt jävla korrumperade arbete som admin då? jävla fjant, gå och dö själv.

Och sen när har jag sagt att ALLT är fejk? fuck off din jävla fittunge, gå och knulla din jävla mamma igen.

Häftigt. Du tycker verkligen att det var nödvändigt att skriva?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...