Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Lika svårt som att hitta någon annan World drop BoE.

Och ja, jag har det recipet.

Synd att du inte har din gubbe på Trollbane. Får jag fråga hur du fick den? Köpte du eller? Eller vem droppade annars?

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd att du inte har din gubbe på Trollbane. Får jag fråga hur du fick den? Köpte du eller? Eller vem droppade annars?

Jag hitta det me min druid i en wolf när jag var med Mafia king på mazrigos ;) Kosstar typ 60-100g receptet på våran server, galet dyrt imo, tur att jag hitta den, så min druid finns princip bara för fiskarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hitta det me min druid i en wolf när jag var med Mafia king på mazrigos :huh: Kosstar typ 60-100g receptet på våran server, galet dyrt imo, tur att jag hitta den, så min druid finns princip bara för fiskarna :)

Tur nisse. Finns det inga andra recept som kan göra sånna här "Roliga maträtter"? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Iofs inget svårt.

Såg en video med en rogue som maxade sin AP, 7000 eller 9000 AP. Ambush på 17000.

Då vill jag gärna att du skickar den videon till mig, iaf uploadar......det där är bara bullshit imo.

Som sagt, det är ju inte så svårt att fejka filmer på en priv server så.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då vill jag gärna att du skickar den videon till mig, iaf uploadar......det där är bara bullshit imo.

Som sagt, det är ju inte så svårt att fejka filmer på en priv server så.

Det är ditt eget fel, du lurade mig när du sa att du hade 4000AP.

Var så länge sen jag såg filmen, och minns bara att det var något med 7.

http://files.filefront.com/Ambushwmv/;4929...;/fileinfo.html - 7800 ambush

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ditt eget fel, du lurade mig när du sa att du hade 4000AP.

Var så länge sen jag såg filmen, och minns bara att det var något med 7.

http://files.filefront.com/Ambushwmv/;4929...;/fileinfo.html - 7800 ambush

Hur ska du då veta att du inte menar 78, som sagt två nollor tillkommer lätt.

Edit: och tro inte på allt du ser! snälla! crittar man 7,8k med ambush så är det bara jävla fejk eller en privat server.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ska du då veta att du inte menar 78, som sagt två nollor tillkommer lätt.

Edit: och tro inte på allt du ser! snälla! crittar man 7,8k med ambush så är det bara jävla fejk eller en privat server.

Eller så är allt 100% sant på filmen, bara att du inte vet hur dom har gjort.

Liten hint. Sitter man ner 100% crit, draken har en debuff som tar bart armor och gör så man tar mer skada.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så är allt 100% sant på filmen, bara att du inte vet hur dom har gjort.

Liten hint. Sitter man ner 100% crit, draken har en debuff som tar bart armor och gör så man tar mer skada.

Edit: jag tar bort allt, eftersom den där videon bara är skrattretande....eller bara rent av n00b? han sitter med 1,8k AP (eller är du helt blind kanske?), och crittar kanske 803, eftersom han har char window uppe (det verkar ju itne alls planerat, nej nej...och charen där sitter utan gear också...sen råkar han bara sitta ner också?)så jag gissar på ungefär 1,8k, känn dig ägd.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första då menar jag PLAYERS inte nå jävla skit NPC, då kan väl vem fan som helst critta 7,8k med rätt debuffs, vi snackar om BUFFS....inte jävla debuffs din nöt. Riktig PvP, skicka en film där dom crittar 7,8k på player....please

Det va just det jag gjort dumfan.

Killen han ambushar 7800 på är en lvl 60 Orc Warrior. Suck, kolla på filmen innan du säger nått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...