Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Köpte orb of deception för 120g idag ^_^ lol finns dumma folk i av :) stog och interupptade en som skulle hs:a och han fattade inte att jag var horde xD

Med Orb of deception, blir man t ex alliance form fast man ser ens grejjer som man har på sig eller e det bara någon ful outfit man får?

edit: Checka min Melee atak power nu, unbuffed! http://wow.allakhazam.com/profile.html?1431188 <-- klick ::unsure:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med Orb of deception, blir man t ex alliance form fast man ser ens grejjer som man har på sig eller e det bara någon ful outfit man får?

edit: Checka min Melee atak power nu, unbuffed! http://wow.allakhazam.com/profile.html?1431188 <-- klick ::)

NIce :lol:

Men är inte det samma sak som de skills man har i den vapen klassen (sword,axe osv)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NIce :)

Men är inte det samma sak som de skills man har i den vapen klassen (sword,axe osv)

Lite grann är det, inte mkt, har man t ex 0 sword fighting o tar på sig ett sword så får man ju lite mindre, och Atak power beror på ens strenght

edit: Du kanske tittade på "Melee Attack" ? det är ju ens sword skill, "Power" Är ens AP

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När får man Noggenfogger questet? Jag är lvl40 och vill gärna ha Noggenfogger Elixir! :)

Quest finns i Gadgetzan och han står typ vid ingången om man går in från alliance fp, brevid AH. Dock måste du vara 48+ för att ens klara det, om du inte hittar en high lvl som kan hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Quest finns i Gadgetzan och han står typ vid ingången om man går in från alliance fp, brevid AH. Dock måste du vara 48+ för att ens klara det, om du inte hittar en high lvl som kan hjälpa dig.

Men när får man questet?... vissa säger 44 men ... kan man inte när man är 40 ? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med Orb of deception, blir man t ex alliance form fast man ser ens grejjer som man har på sig eller e det bara någon ful outfit man får?

edit: Checka min Melee atak power nu, unbuffed! http://wow.allakhazam.com/profile.html?1431188 <-- klick : :)

OMFG, sluta PvP:a på din fritid och skaffa dig en bättre ring illa kvickt!

En grön lvl 45 ring får bara INTE va på en lvl 60 char. Jag börjar gråta. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMFG, sluta PvP:a på din fritid och skaffa dig en bättre ring illa kvickt!

En grön lvl 45 ring får bara INTE va på en lvl 60 char. Jag börjar gråta. :'(

Vill han PvP:a får han väl PvP:a, det är helt enkelt hans val....och sen tycker ajg han kan ha den tills han från Don Julios eller vad den nu heter.

Edit: Sikorka, du hade lite pengar, men ändå så ska du köpa trinkets....trinkets köper man när man köpt det man behöver.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...