Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

YEEEHAAAW!! Tog ner Nefarian på första försöket idag, 4:de försöket totalt. 2x Netherwind Robes, Chrul'shoruk, Edge of chaos droppade, och nefarians head såklart. Vann nefarians head och fick ringen, 44 ap, 1% hit och 14 stamina. Provade AQ40, whipade på Skeram på 50%.

Hehe, grattis.. Fan på tiden att vi fick ner bossen. Och som vanligt är man alldrig med, (sitter på lan, alex har blockat wow, tack för den).

Btw, sabbade Tåg något?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så körde vi aq20 idag, nitade alla bossar förutom sista :)

Fixar Crystal force, och Cenarion Salve saken, så ja kan ta Whipper root tuber, men dem är omöjliga att hitta i felwood >.< aja när jag fixat 4 sånna ska jag fixa min 8+ strenght enchant :) ska även försöka hitta enchanter till mina nya bracers så ja kan fixa 9+ strenght :D det är Zandalar bracers btw

Omöjligt w00t!? Jag flög till allies FP nära timbermaw tunneln, hoppa ner för berget och där hittade jag en växt med 5 st i sig, fast det finns folk som farmar skiten så dem finns inte alltid där.

Karta över Felwood växter(vita=whipper root):

felwoodplants0oc_727475_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Omöjligt w00t!? Jag flög till allies FP nära timbermaw tunneln, hoppa ner för berget och där hittade jag en växt med 5 st i sig, fast det finns folk som farmar skiten så dem finns inte alltid där.

Karta över Felwood växter(vita=whipper root):

felwoodplants0oc_727475_0.jpg

Tack, men den kartan är lite fel, Whipper root verkar inte riktigt finnas på alla ställen dem säger, letade jättelänge igår :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen har ja fixat 8+ strenght på mina bloodsoaked legplates B) Imorn är det MC, får hoppas på Flamegaurd gauntlets :P fortfarande inte hittat enchanter till min 8:e epic =(

edit: Mr.magic: Bara för man behöver den behöver man inte få den så fort den droppar, om flera vill ha den

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...