Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jag har ett litet problem:

Ibland när jag loggar in till WoW så kommer en "bluescreen" upp och sen startas datorn om helt och hållet. Det kan även hända mitt under en spelsession. Någon som vet vad felet är? ^_^

Hände mig när jag körde GTA San andreas, sen dess har jag inte installerat det igen :lol: Aja snart ska vi Dreadlords köra MC :lol: 18:00

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha sitter man här o spelar o t'nker att man ska sitta hela natten o ta 49...men nej nej då får man ett msg från GM att mitt account ska temp bannas i 3 timmar för någonting jag inte har gjort, då vart jag ju verkligen glad! :teehee:

Vad sa dom att du hade gjort då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gjort en liten soetis orc shaman och vill ha lite tips på en grov damage PvP build! Nån som vill posta en sån?

Edit: Lol Gizmo91 såg just en warrior från din guild med Lightforge Shoulders... :teehee:

Hehe vad är namnet på han?

--

Vi downade alla "Aspects" + Bloodlord i ZG igår, får vi ihop 40 pers så drar vi till MC eller Onyxia, annars ZG/AQ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeah! Nu har jag en Mount på Banken och 16g på min BankGubbe. Nu är jag lvl 39 och det är bara dags att levla. Sen så ska jag gå runt på STV och äga alla jävla Horde idioter som en gång trodde att dom var bättre än mig. Be Ready You Shit! :)

EDIT: Ja fick Mithril Spurs på mina boots gratis.. men var skaffar jag en sån Trinket som gör att mounten blir LITE snabbare?... sån Ring eller trinket. det är en Carrot på bilden.. (Morot) :blink:

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeah! Nu har jag en Mount på Banken och 16g på min BankGubbe. Nu är jag lvl 39 och det är bara dags att levla. Sen så ska jag gå runt på STV och äga alla jävla Horde idioter som en gång trodde att dom var bättre än mig. Be Ready You Shit! :)

EDIT: Ja fick Mithril Spurs på mina boots gratis.. men var skaffar jag en sån Trinket som gör att mounten blir LITE snabbare?... sån Ring eller trinket. det är en Carrot på bilden.. (Morot) :blink:

Den får man i ZF (Zull'Farrak eller va fan den nu heter).. lvl44+ req är den typ.. Ett quest där inne

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeah! Nu har jag en Mount på Banken och 16g på min BankGubbe. Nu är jag lvl 39 och det är bara dags att levla. Sen så ska jag gå runt på STV och äga alla jävla Horde idioter som en gång trodde att dom var bättre än mig. Be Ready You Shit! :)

EDIT: Ja fick Mithril Spurs på mina boots gratis.. men var skaffar jag en sån Trinket som gör att mounten blir LITE snabbare?... sån Ring eller trinket. det är en Carrot på bilden.. (Morot) :blink:

Hämta questen av nån av gnomeregan kungens springare och sen åker du till Shimmering Flats i 1k needles och tar questen "Gahz'rilla" så ska du döda sissta bossen i ZF för den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hämta questen av nån av gnomeregan kungens springare och sen åker du till Shimmering Flats i 1k needles och tar questen "Gahz'rilla" så ska du döda sissta bossen i ZF för den.

Godzilla?... ska jag döda Godzilla?! :) . Nej men ok. Tack. Har inte ens gjort klart Gnomeregon så... :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...