Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Var nära att döda andra bossen i AQ40 ikväll, men det gick åt helvete. Vi gjorde många försök men sen blev raidarna less och loggade. Ugh.

Fick även en sån där "bug mount" från en trashmob. Härlig droprate på dom :P. 8 st i raiden fick en medans vi var i AQ40, varav jag fick en grön :P

EDIT: Gjorde en liten miss, hoppas ingen märkte något ;)

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick Emberfury Talisman igår i UBRS, fick oxo mitt epic-zandalar belt igår :P vi körde ett skitbra ZG party, ingen wipe och nitade alla bossar på 3 timmar ;) Mitt UBRS blev som vanligt åt helvete, fick inte drakistah...dem andra ska till aq20 idag men jag ska göra ubrs till jag kommer till de fula drak-fanskapet :P

edit: har 24,45% crit chance unbuffed i berserker stance nu :P

edit2: OMG tux va heter bruden på din avatar? *drool*

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahh, tänk er när jag frapsar mordet på Xemtoth. :)

Andra fördelar för det här är att Low lvl pvp kommer bli "kändare" just nu kör ingen AB på vår server förens lvl 40-49 och ingen kör AB/WSG på 50-59(om de nu går :S).

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så har man suttit länge i UBRS...sen på drakistah sticker alla när vi rensat allt, WTF IS WRONG WITH PEOPLE!? fan va sur jag blir <.< .. Nu kommer jag bli demotad av våran guildleader så ja inte får needa på saker som droppas, great :) om jag får utrycka mina känslor:

HMMMMMMPFFFFFFFF grumblelgle

tack :huh:

edit: MrMagic: Screw you :)

edit2: Varför vill du försöka nita mig? Ingen warrior står emot Sword of the Soulflayer ;)

edit3: Finns det något annat "Modell-kollar-program" som WowViewModel? för mitt hänger sig hela tiden :)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så har man suttit länge i UBRS...sen på drakistah sticker alla när vi rensat allt, WTF IS WRONG WITH PEOPLE!? fan va sur jag blir <.< .. Nu kommer jag bli demotad av våran guildleader så ja inte får needa på saker som droppas, great :) om jag får utrycka mina känslor:

HMMMMMMPFFFFFFFF grumblelgle

tack :huh:

edit: MrMagic: Screw you :)

edit2: Varför vill du försöka nita mig? Ingen warrior står emot Sword of the Soulflayer ;)

Han vill visa att ally faktist har en liten chans i 1 on 1 pvp :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, ska de ändra det i morron, eller kommer det med i nästa patch?

Dom förbereder endast... så nästa patch :)

Fan.. Alla realms kommer ligga nere (pga att dom som inte är planderade att vara nere, kommer bli överbelastade av alla miljoner spelare som vill lira :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom förbereder endast... så nästa patch ;)

Fan.. Alla realms kommer ligga nere (pga att dom som inte är planderade att vara nere, kommer bli överbelastade av alla miljoner spelare som vill lira :)

Jag fattade inte? Vad är det som kommer att hända som göre att så många miljoner spelare vill spela? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattade inte? Vad är det som kommer att hända som göre att så många miljoner spelare vill spela? :)

För att de flesta servrarna kommer att vara nere i 24h, så då hoppar de in på dom servrarna som inte är nere och whoops kapoffs så är de nere osså. YAY

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...