Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Säg till när ni spelar in så jag kan komma och döda er tillbaka till framtiden :blink:

Yeah nu har jag speccat 31elemental/20enchant och pwnar allt och alla

Fo sheaze, då ska jag ha min duel också! Vart har du hållit hus? Har inte sett dig på sen AV! :ermm:

zOmfg chinese farmers?!?

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fo sheaze, då ska jag ha min duel också! Vart har du hållit hus? Har inte sett dig på sen AV! :blink:

zOmfg chinese farmers?!?

Har haft fullt upp med MC och ZG/AQ men jag har spelat AV mycket också, satsar på att få TuF.

Edit: För dom som bryr sig (Eller spelar på Outland) så har Cult OF THe Pumkin disbandat och dom flesta av deras medlemmar har joinat oss, snart kan vi köra MC och andra 40manna instancer själva.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har haft fullt upp med MC och ZG/AQ men jag har spelat AV mycket också, satsar på att få TuF.

Okej, men om du har tid att filma nånting idag så logga in på MSN vid 8 tiden.

@Xemtoth: Hehe tack, Illegal danish är rolig, men tbh hade jag inte sett den innan vi började med filmen.

ARCANITE REAPEEEEEER!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SÅ har man gjort lite onyxia prequest, fixat den där Blackhands...något trinketen me 2% crit chance ,e på det där questet när jag ska in i dustmallow sktien i nån grotta i bli någon drake ^^ så har föresten 23,10% crit chance unbuffed nu :D hamnade som vanligt högst upp på dmg listan i UBRS o LBRS =) känns lite kul

edit: Jag vet att massor me instances har fått ny loading screen men den här var förjävla snygg, Blackrock spire loadscreen

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan någon länka lite bra addons? något ni kan rekommendera, inte hitta något nytt jag riktigt varit nöjd över :D

edit: Vad tycker ni jag ska göra;

Ska jag spara mitt thorium o grinda arcane crystals i femhundra år och fixa Lionheart helm, Jag har Fury visor och det enda jag ser som riktigt skiljer dem åt är 1% crit chance,

ELLER

Ska jag ta mitt thorium o fixa min armorsmithing till 300 så jag kan göra darkiron saker och annat mums som kommer gynna mig själv och guilden?

Och en sak till; Hur lär man sig smälta dark iron?

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SÅ har man gjort lite onyxia prequest, fixat den där Blackhands...något trinketen me 2% crit chance ,e på det där questet när jag ska in i dustmallow sktien i nån grotta i bli någon drake ^^ så har föresten 23,10% crit chance unbuffed nu :D hamnade som vanligt högst upp på dmg listan i UBRS o LBRS =) känns lite kul

Hoho jag har större critchance än dig :ermm: Smelt Dark iron questen får man i BRD baren har jag för mig och så kan man bara smelta det vid Black anvil där Incendius står i BRD.

Ja, jag använder fraps för att spela in i spelet och Vegas 5 för att redigera skiten.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoho jag har större critchance än dig :ermm: Smelt Dark iron questen får man i BRD baren har jag för mig och så kan man bara smelta det vid Black anvil där Incendius står i BRD.

Ja, jag använder fraps för att spela in i spelet och Vegas 5 för att redigera skiten.

Såra mig inte nu :'(

edit: Ditt vapen-fanskap har ju 2% crit chance bara där så :D

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoho jag har större critchance än dig :ermm: Smelt Dark iron questen får man i BRD baren har jag för mig..

Icke. Inte så långt in i BRD finns det ett rum med en massa "spöken". Det ska finnas en orc där inne som du ska prata med. Du ska ge han en massa grejer och vipps, så har du lärt dig smälta Dark Iron.

Fråga någon som kan smälta dark iron, han/hon vet nog vilka grejerna som behövs är. Har själv glömt :D

EDIT: Man kan smälta Dark Iron där Molten Core instancen är, inuti BRD.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Icke. Inte så långt in i BRD finns det ett rum med en massa "spöken". Det ska finnas en orc där inne som du ska prata med. Du ska ge han en massa grejer och vipps, så har du lärt dig smälta Dark Iron.

Fråga någon som kan smälta dark iron, han/hon vet nog vilka grejerna som behövs är. Har själv glömt :shifty:

EDIT: Man kan smälta Dark Iron där Molten Core instancen är, inuti BRD.

Där vid det där "Stora Anvilet" ?

Aja har bara Drakistah kvar o döda sen e ja klar me Onyxia prequest ;) känns skönt.

Den här elite boss-draken i blasted lands nitade undeads, riktigt roande o se på :P han verkade inte slå speciellt hårt heller, dem dog segt :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...