Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Sitter och läser lite om Swiftmend som vi druider kommer att få, och jag säger bara en sak: WOW!! >_<

Om jag lägger en rejuvenation på nån som healar t.ex. 1000hp så kan jag kasta swiftmend i sista sekunden så healar den 1000 till! >_<

Jak e klad dr00d. >_<

Nu fick jag också det där problemet med att det fastnar på 127mb, funkade det för er efter ett tag?

Redigerad av comfy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter och läser lite om Swiftmend som vi druider kommer att få, och jag säger bara en sak: WOW!! >_<

Om jag lägger en rejuvenation på nån som healar t.ex. 1000hp så kan jag kasta swiftmend i sista sekunden så healar den 1000 till! :)

Jak e klad dr00d. :)

Nu fick jag också det där problemet med att det fastnar på 127mb, funkade det för er efter ett tag?

Nej... det står still >_< ... Fan att hunters aldrig får nåt. Men Viper Sting gör oss glada eftersom Vi drejnar er alla på MANA! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom på worldofwar.se har samma problem som oss med patchen, worldofwar

Men dom har skrivit såhär:

Vet inte om det har med problemen som ni har men såg detta i allakhazam forumet:

allakhazam skrev:

Leave it at 84%, it was posted in another thread that it DOES continue to download, it just doesn't update the number from 84% until it's done. Let it run, it'll load. I tested it on my brother's computer like that and he's enjoying 1.11 right now.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hunters i duel är imba mot rogues >_< Trap + flare = trappad rogue. Trappad rogue = nästan helt säker död rogue.

Jo Hunters äger Rogues om HUNTERN vet att han ska möta Roguen. Tänk så vet han inte? så kommer roguen bakifrån och stabbar... då är det kört för Huntern. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...