Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Nu har jag joinat en PvE guild "Murder Inc" och vi gjorde MC igår med 36-38 spelare(där jag låg på topp 5 dmg, och ingen rogue framför mig så sug min platekuk blau >_< ) och lite för lite healers eftersom de flesta inte hade gjort MC nån gång så skulle vi bara få smaka på det, vi whipa c.a 4 gånger på Lucifron men därifrån gick allting bra. Flamewalker leggings, Might Boots och Might Legs droppades som var utav mitt intresse men fick dem inte eftersom OTn måste blir equipad först. MC var roligare än jag trott, men det är antagligen rent sagt bajs efter +5 runs. BTW vi tog oss till Garr innan vi slutade för natten. Nu sitter jag i ZG och hoppas på att Thekals grasp ska droppa... :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag joinat en PvE guild "Murder Inc" och vi gjorde MC igår med 36-38 spelare(där jag låg på topp 5 dmg, och ingen rogue framför mig så sug min platekuk blau >_< ) och lite för lite healers eftersom de flesta inte hade gjort MC nån gång så skulle vi bara få smaka på det, vi whipa c.a 4 gånger på Lucifron men därifrån gick allting bra. Flamewalker leggings, Might Boots och Might Legs droppades som var utav mitt intresse men fick dem inte eftersom OTn måste blir equipad först. MC var roligare än jag trott, men det är antagligen rent sagt bajs efter +5 runs. BTW vi tog oss till Garr innan vi slutade för natten. Nu sitter jag i ZG och hoppas på att Thekals grasp ska droppa... :ph34r:

Hehe såg du att jag kom först på DPS listan på gårdagens MC? *stolt* ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet du ens vad BoE är? Binds when equipped (jo, lite konstigt att det är o)
Binds ON equip

Nu har jag joinat en PvE guild "Murder Inc" och vi gjorde MC igår med 36-38 spelare(där jag låg på topp 5 dmg, och ingen rogue framför mig så sug min platekuk blau ) och lite för lite healers eftersom de flesta inte hade gjort MC nån gång så skulle vi bara få smaka på det, vi whipa c.a 4 gånger på Lucifron men därifrån gick allting bra. Flamewalker leggings, Might Boots och Might Legs droppades som var utav mitt intresse men fick dem inte eftersom OTn måste blir equipad först. MC var roligare än jag trott, men det är antagligen rent sagt bajs efter +5 runs. BTW vi tog oss till Garr innan vi slutade för natten. Nu sitter jag i ZG och hoppas på att Thekals grasp ska droppa...

Så du hoppas på thekals grasp. Och Roguesen lyckas ändå inte out dpsa dig? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, ingen bry sig om vad du tycker? Så stick om du inte har något vettigt att komma med än att klaga på wow. :)

Jag spelar det med mina kompisar, och vi tycker att det är kul, ett mycket bra spel.

Vart fick du tag i Gnomish deathray(är du enginer*)? *borta*

Edit: Såg att dom var Bop :lol:

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får du en sån profil hos Allakhazam? :lol:

Först måste du ladda ner WoW Reader programmet som finns att ladda ner på Allakhazams hemsida. Sen registrerar du dig på sidan och sen laddar du upp din gubbe med WoW Reader. Finns säkert mer info på Allakhazam

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar min lolladin, tar ju allt! ^^

(skrivit in min lvl, den syns ju inte när man är i IF)

24sw_720812_0.jpg

56ma1_720812_1.jpg

18fp3_720812_2.jpg

45hj_720812_3.jpg

64kz_720812_4.jpg

96cg_720812_5.jpg

83ea_720812_6.jpg

110eo_720812_7.jpg

127os_720812_8.jpg

142bv_720812_9.jpg

132jn_720812_10.jpg

157rx1_720812_11.jpg

39nz_720812_12.jpg

73xu1_720812_13.jpg

109mi_720812_14.jpg

Oj, blev några bilder.. tihi

Folk säger att paladins är så fruktansvärt hårda, men e det något fel på mig? jag har dödat en grand marshal paladin solo , dem tål ju bara så mkt tack vare deras shield :S eller är det något fel på mig? Finns ju vissa paladins som är riktigt softa, kanske beror mest på vem som sitter bakom ratten..

edit: Tack marky :lol:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk säger att paladins är så fruktansvärt hårda, men e det något fel på mig? jag har dödat en grand marshal paladin solo , dem tål ju bara så mkt tack vare deras shield :S eller är det något fel på mig? Finns ju vissa paladins som är riktigt softa, kanske beror mest på vem som sitter bakom ratten..

edit: Tack marky :)

Kanske de kanske.. Men dom flesta säger att paladins blir typ kassa efter lvl50.. :lol: Då är det bara healing som gäller

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...