Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Vad får man av den enchanten?

Humm.. minns inte exakt, men jag tror nästan att det är +60dmg (fire) med 33% chans till procc

Edit: Gjorde en snabb sökning på thottbot, och det verkar vara +40dmg (fire) med 30% chans till procc.. Tänk dig det på en lvl19 rogue..

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Humm.. minns inte exakt, men jag tror nästan att det är +60dmg (fire) med 33% chans till procc

Edit: Gjorde en snabb sökning på thottbot, och det verkar vara +40dmg (fire) med 30% chans till procc.. Tänk dig det på en lvl19 rogue..

Nog för att jag har spelat wow....men jag har alltid undrat vad DKP och Procc är?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog för att jag har spelat wow....men jag har alltid undrat vad DKP och Procc är?!

Procc = chance on hit

DKP = Dragon kill points.

DKP använder man i endgame instancer såsom MC, BWL, AQ etc. Man får olika dkp för varje boss, och använder sedan den dkpn man tjänat in genom att bjuda på items som man vill ha när/om de droppar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

oo...kej... :ph34r:

Förstår du inte än eller?

Låt säga att man blivit 19 warrior, man köper dom bästa sakerna på level 19 och fixar bästa enchant, spelar i WSG och dödar allt och alla pga. att du har bra items och enchants (w00t)

Edit: sen kan man twinka Level 19/29/39/49, Men den mest använda är 19 skulle jag tro.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen svarar.. :lol:

Så jag frågar igen: Vilka instances kan en lvl 57 göra?

Innan 1.10 patchen var ju scholomance o stratholme 10 man instance, då kunde man väll vara 57 o så, men sett endel som gör scholomance o startholme som lv 57, testa det. Men grinda upp dig till 60, instances e seg exp där i high lv vad jag har förstått

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...