Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Fannnnnnnnn...... Gjorde gnomeregan, tog en jävla evighet, var astrist och så wipar man på sista bossen.

Och sen när man kommer tillbaka ser man att allt har respawnat :'(

ORK VARNING :ermm:

Gnomeregan är den tråkigaste instancen i wow, det tar för långt tid, sega mobs och musiken gör en galen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aye, och så har man dingar lvl 40 då, och så har man skaffat mount då, och så har man skaffat moonkin form då, och så har man Alch + Herbs och affärarna rullar på som fan så man inte är fattig då.. ^^

--

Mhm, en liten fråga: är Balance druid sällsynta, eller?

--

Någon som kan länka något fint talang träd för balance druider? Jag har lixom bara lagt min talent points där det känns bra.. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Steeeell! (Eller någon annan med en lvl 60 dr00d)

Hur mycket strength SKA en lvl 56 feral druid ha?!??24?23!!9!

Det var allt jag ville säga/fråga. :ermm:

Jag är ingen druid men... jag har för mig att feral-druids bara ska ha saker med massor med Stamina o strengh, jag personligen tycker det verkar rätt konstigt o säga vad "dem ska ha" :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är ingen druid men... jag har för mig att feral-druids bara ska ha saker med massor med Stamina o strengh, jag personligen tycker det verkar rätt konstigt o säga vad "dem ska ha" -_-

Ja, och jag har bara grejer med Str/Sta (Och några få med lite agility och spirit..) Men jag har endå bara 166 str sammanlagt :wub:

Är det bra, kasst, skitkasst eller värdelöst? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, och jag har bara grejer med Str/Sta (Och några få med lite agility och spirit..) Men jag har endå bara 166 str sammanlagt :wub:

Är det bra, kasst, skitkasst eller värdelöst? :ermm:

Jag vet inte riktigt, jag har cirka 250 strengh o 260 stamina med min warrior, men vet inte om man kan jämföra Feral druids med warriors.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...