Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Har aldrig sagt att jag är rogue...

Är mage.. Men det där svärdet är lika mycket warlock som mage faktist...

Enligt min syn så är mage en Spell-Caster-Klass, dvs alla som använder spells ist för melee eller ranged.

Edit: det droppades ett par rogue handskar så jag bara gissade, jag hade väl fel w/e.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt min syn så är mage en Spell-Caster-Klass, dvs alla som använder spells ist för melee eller ranged.

Edit: det droppades ett par rogue handskar så jag bara gissade, jag hade väl fel w/e.

Inte för att lägga mig i eller leka viktigpetter, men Warlocks skjuter ju faktost OXO spells :wub:

Nytt crit req föresten :lol: 4,7k :lol: älskar min nya hammer, men kan inte säga att var "Unbuffed" precis ^_^ ändå var det kul o se

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att lägga mig i eller leka viktigpetter, men Warlocks skjuter ju faktost OXO spells :wub:

Nytt crit req föresten :lol: 4,7k :lol: älskar min nya hammer, men kan inte säga att var "Unbuffed" precis ^_^ ändå var det kul o se

ja? det var ju det jag sa? att mage är en klass som använder spells.

Det ajg menar är att mage,warlock,priest w/e är en mage klass.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att lägga mig i eller leka viktigpetter, men Warlocks skjuter ju faktost OXO spells :wub:

Nytt crit req föresten :lol: 4,7k :lol: älskar min nya hammer, men kan inte säga att var "Unbuffed" precis ^_^ ändå var det kul o se

Antar att det var med execute, men det blir ingen skillnad med buffs? Den har ju en basskada och lägger på *INSERT TAL HERE* per rage? Så man gör lika mycket skada med 1h vapen som 2h?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enda bra imo var mainhand svärdet... grejerna sög ju inte precis men inget särskilt bra :/

Jo, fastän dom är gröna så har de bra stats. Att han också har Masons Fraternity Ring på den leveln är ju rätt bra.

Bågen är dock ett skämt för en rogue.. >_<

Crusader Bow of the Owl

Binds when equipped

Ranged Bow

32 - 60 Damage Speed 2.20

(20.9 damage per second)

+4 Intellect

+3 Spirit

Requires Level 40

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, fastän dom är gröna så har de bra stats. Att han också har Masons Fraternity Ring på den leveln är ju rätt bra.

Bågen är dock ett skämt för en rogue.. >_<

Crusader Bow of the Owl

Binds when equipped

Ranged Bow

32 - 60 Damage Speed 2.20

(20.9 damage per second)

+4 Intellect

+3 Spirit

Requires Level 40

Håller med, riktigt dålig båge, hoppas att den är för pulling. :P

Sen fick jag masons fraternity ring i 45. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMG Meto!! :D =D fan inte hört av dig sen du drog TN... Hur går det för dig?! zomg zomg!

Vilken noob jag var då.. :D Outrollade healers på +healing saker och passade på allt som inte hade +dmg på sig.

Men sluta iaf spela när jag flyttade till twisting nether.. Sen gjorde jag en warrior, kom up till 60 fast hittade inget bra guild, började spela på Nahzi igen och hittade ett bra guild och nu måste jag fixa dkp så jag kan köpa epix..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, fastän dom är gröna så har de bra stats. Att han också har Masons Fraternity Ring på den leveln är ju rätt bra.

Bågen är dock ett skämt för en rogue.. :P

Crusader Bow of the Owl

Binds when equipped

Ranged Bow

32 - 60 Damage Speed 2.20

(20.9 damage per second)

+4 Intellect

+3 Spirit

Requires Level 40

Bågen är ju bra? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...