Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jahapp, då leavade man Illuminati idag då (fast det kändes som en /gkick eftersom ledaren övertalade mig). Anledningen var att jag aldrig raidade nu för tiden, bara PvP.

Aja, har gjort en egen guild nu med bara jag i den. <One Man Army> EVIL! ;)

EDIT: Kolla även in mitt foto i Profilen :huh:

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem är Lord Kazzak?

Video

En raidboss i Blasted Lands, en fet n00b.

Man har 3 minuter på sig att döda honom, annars MÅSTE man whipa för han går in i supreme-mode. Han har vanliga attacker, och även Shadowbolt spam som skadar 1000 på alla som är inom 40 yards tror jag det är. Han farmas för Eye of Shadow, men nu droppas dom av monster i Winterspring så folk dödar honom knabbt längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En raidboss i Blasted Lands, en fet n00b.

Man har 3 minuter på sig att döda honom, annars MÅSTE man whipa för han går in i supreme-mode. Han har vanliga attacker, och även Shadowbolt spam som skadar 1000 på alla som är inom 40 yards tror jag det är. Han farmas för Eye of Shadow, men nu droppas dom av monster i Winterspring så folk dödar honom knabbt längre.

Knabbt ja, du stavar bättre än mig...mhm sure.

sluta whina om du inte kan stava bättre.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dreadlords gick till MC idag, jag var med förstås :huh: aja vi dödade 4 bossar, vi kom till garr, första gången i mc, inte illa, av Magmadar eller va han heter droppade något mumsigt till mig;

Först droppar gaintstalker leggings i han, och earthshaker, dem skrev "warriors, shamans, roll on Earthshaker, då var jag den enda som rollade, i ventrilo sade dem "Alright, gratz Xemtoth" så stod det "You recive Earthshaker." blev otroligt glad, min första epic och en fet hammer som fan, gör typ "stora thunderclaps" som stunnar alla runt en för 3 sec, riktigt bra, + att jag har mace mastery nu så 5% chance att stunna, fick nytt maxcrit på Garr företen, 4,7k me execute me hammern, e glad :P Fixade även crusader av en polare för endast 110g (!!) vilket e otroligt billigt på min server. så här e den; earthshaker

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dreadlords gick till MC idag, jag var med förstås :huh: aja vi dödade 4 bossar, vi kom till garr, första gången i mc, inte illa, av Magmadar eller va han heter droppade något mumsigt till mig;

Först droppar gaintstalker leggings i han, och earthshaker, dem skrev "warriors, shamans, roll on Earthshaker, då var jag den enda som rollade, i ventrilo sade dem "Alright, gratz Xemtoth" så stod det "You recive Earthshaker." blev otroligt glad, min första epic och en fet hammer som fan, gör typ "stora thunderclaps" som stunnar alla runt en för 3 sec, riktigt bra, + att jag har mace mastery nu så 5% chance att stunna, fick nytt maxcrit på Garr företen, 4,7k me execute me hammern, e glad :P Fixade även crusader av en polare för endast 110g (!!) vilket e otroligt billigt på min server. så här e den; earthshaker

Jag hoppas det bara va roll och ingen DKP inblandat, för annars skulle jag sparat mig till OEB i ditt läge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nyss börjat spela wow o ja har en night elf rouge i lvl 11..

nu är ja på ett uppdrag där man ska leta tre fel cones... nån som vet va de är och vart man hittar de?

Bredvid träden som är lite nedanför Dolanaar, där brukar jag hitta dom :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas det bara va roll och ingen DKP inblandat, för annars skulle jag sparat mig till OEB i ditt läge.

Nej det var första gången så ingen DKP...skulle även ha tagit den även om det var det. Vem droppar OEB? Aja jag e nöjd och jag kommer vara det en bit framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter och installerar wow just nu.. ska hjälpa en powerlvla en gubbe, så får jag spela när inte han spelar. Tänkte, why not

Får hitta en powerlvl guide och så bara, han ska vara undead rogue ^^

Så, lite pvp är fan kul ibland, hmm.. ska lätt döda min kompis, han kör en mage nu som är väl snart 60 antar jag, han sa 'skulle ta mig så lätt i duell'

Lite förvånad han blir kommer en UD rogue, 'muckar du mig mig vaaa ?' :huh:

Jaja, han är schysst den killen ändå.

Träffade han... iiii.... ab-landet ? ^^ Glömt vad allt heter, såg han med en hunter och blev impad hur snabbt jag dödade lite allys medans jag väntade på ab lol

Jag/han/vi kommer nog köra på dunemaul iaf, där min Colan var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe idag ägde jag en mage lvl 49 (jag e 54 warrior) men endå, han höll på att döda en han hade typ 100% hp och jag va på äg till Un Goro Crater men du såg jag han oh e va så tråkigt att bara springa hela tiden så jag tänkte död han men då tog han teleport frammåt (har glömt vad de heter) och jag bara sprang efter men efter ett tag tog jag mount och (jag e warrior) charga mot han men han tog telleport saken igeh men så tog jag intercept och sen tänge han hoppa ner till Un Gogo Crater men då critade jag 600 och 700 så han tvär dog :) sen råkade jag hoppa ner och dog också :)

Btw: Vill ha en Add0ns som gör så att Acitoin Barsen e i höger /vänser hörn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe idag ägde jag en mage lvl 49 (jag e 54 warrior) men endå, han höll på att döda en han hade typ 100% hp och jag va på äg till Un Goro Crater men du såg jag han oh e va så tråkigt att bara springa hela tiden så jag tänkte död han men då tog han teleport frammåt (har glömt vad de heter) och jag bara sprang efter men efter ett tag tog jag mount och (jag e warrior) charga mot han men han tog telleport saken igeh men så tog jag intercept och sen tänge han hoppa ner till Un Gogo Crater men då critade jag 600 och 700 så han tvär dog :) sen råkade jag hoppa ner och dog också :)

Btw: Vill ha en Add0ns som gör så att Acitoin Barsen e i höger /vänser hörn.

Titta vad jag hittade! .

Du har inte funderat på att använda det någon gång?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe idag ägde jag en mage lvl 49 (jag e 54 warrior) men endå, han höll på att döda en han hade typ 100% hp och jag va på äg till Un Goro Crater men du såg jag han oh e va så tråkigt att bara springa hela tiden så jag tänkte död han men då tog han teleport frammåt (har glömt vad de heter) och jag bara sprang efter men efter ett tag tog jag mount och (jag e warrior) charga mot han men han tog telleport saken igeh men så tog jag intercept och sen tänge han hoppa ner till Un Gogo Crater men då critade jag 600 och 700 så han tvär dog :) sen råkade jag hoppa ner och dog också :)

Btw: Vill ha en Add0ns som gör så att Acitoin Barsen e i höger /vänser hörn.

Ok? Mycket kaffe idag?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten rolig sak har hänt i guilden nu. Sen jag var tvungen att sticka, så har det blivit totalt kaos i guilden. Folk funderar på att lämna nu när dom ser vad som händer om man inte gör instances med guilden. Folk whinar som fan på alla officers, minst 70% av guilden vill att jag ska komma tillbaka.

Känner mig faktiskt ganska rörd om jag ska vara helt ärlig :P

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...