Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Dödade hakkar o jindo idag...Zinrokh droppade...och jag loosade rollen med 1 roll..mår fan illa..nu går en hunter runt me mitt sword...aja en bild på hakkar

Grattis! :P Fan, vill ju också ha Zin'Rokh..har sett den droppas 2 gånger av Hakkar, förlorade rollsen båda gångerna :(

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, idag ägde vi det bästa PvP teamet på Doomhammer. Ingen har lyckats slå dom på flera veckor, men idag ägde vi dom 2 gånger.

Första gången så vann vi med 3-0, dom hade inga priests

Andra gången så vann vi med 3-1, då hade dom priests

God bless TeamSpeak and teamwork (w00t)

Uppdaterat:

Tredje gången vi mötte dom idag slutade med 3-0 till oss :lol:

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan jag älskar att vara paladin.. Äger ju allt o alla, iaf än så länge (lvl40). Igår tog jag 2st lvl40mages och en lvl23 prälle samtidigt, sen tog jag en lvl47 prälle :lol: Nyss var jag inne i orgrimmar, en lvl43 mage attackera mig samtidigt som jag hade 2st lvl55vakter på mig och jag fick ner han till 53hp, sen dog jag.. (w00t) Måste dra nånstans och reparera, ska in igen :huh:

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan jag älskar att vara paladin.. Äger ju allt o alla, iaf än så länge (lvl40). Igår tog jag 2st lvl40mages och en lvl23 prälle samtidigt, sen tog jag en lvl47 prälle :lol: Nyss var jag inne i orgrimmar, en lvl43 mage attackera mig samtidigt som jag hade 2st lvl55vakter på mig och jag fick ner han till 53hp, sen dog jag.. (w00t) Måste dra nånstans och reparera, ska in igen :huh:

Jag ska bitchslapa dig tills du börjar älska din druid och mage igen! Spela inte på din dumma Paladin =(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon annan som får en blizzard downloader vid klockan när man spelar wow? Den börjar tanka olika patchar hela tiden, vissa på 90mb, andra på 120 mb. Men de går inte igång, det bara står där och sen varnar att jag är bakom en brandvägg.

samma här. men kan fortfarande spela

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...